مالکین تاکسی‌های مدل ۸۷ به پایین برای نوسازی تاکسی‌های خود به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک مراجعه نمایند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حجت اله مرادی سرپرست سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: مالکان خودرو‌های تاکسی فرسوده می‌توانند با استفاده از طرح ملی نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سال ۹۸ برای تعویض تاکسی فرسوده خود اقدام کنند.
مرادی اظهار کرد: مرحله نخست طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده همزمان با سراسر کشور، در اراک نیز آغاز شده و در این مرحله از واگذاری به صورت نقدی انجام خواهد شد. 

در مرحله نخست طرح نوسازی ناوگان تاکسی، خودروی سمند با قیمت ۷۸ میلیون تومان (نقد) و خودرو پژو با قیمت ۶۶ میلیون تومان (نقد) در نظر گرفته شده است.

مرادی با اشاره به شرایط اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تصریح کرد: رانندگان تاکسی مدل ۸۷ به پایین برای نوسازی تاکسی خود می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود و خودرو جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک مراجعه نمایند.

وی گفت: در شهر اراک ۲۴۲۰ دستگاه تاکسی تردد می‌کند که بیش از ۱۰۰۰ دستگاه آن فرسوده بوده که باید از سیستم حمل و نقل عمومی خارج شود.

انتهای پیام / م

تاکسی های مدل  ۸۷ به پائین از رده خارج می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.