۱۴۵۸ هکتار از اراضی کشاورزی بانه به سیستم آبیاری نوین مجهز شد

مدیر جهاد کشاورزی بانه گفت: یک هزار و ۴۵۸ هکتار از چهار هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی آبی این شهرستان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده و تحت پوشش این روش آبیاری قرار گرفته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کریم شریفی گفت: اجرای سیستم نوین آبیاری تحت فشار در یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی بانه به صورت خود اجرایی انجام شده و تسهیلات بلاعوض به کشاورزان پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ برای اجرای سیستم نوین آبیاری قطره ای در هر هکتار ۱۳۰ میلیون ریال، آبیاری بارانی ۷۸ میلیون ریال و آبیاری کم فشار ۵۶ میلیون ریال به صورت بلاعوض به کشاورزان پرداخت شد، افزود: امسال نیز ۲۸۰ هکتار از اراضی آبی به سیستم نوین آبیاری مجهز می شود.

شریفی افزود: در ۲۲۵ هکتار از اراضی آبی به صورت بارانی، ۲۰۱ هکتار به صورت قطره ای و هفت هکتار نیز به صورت آبیاری کم فشار سیستم های نوین آبیاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای سیستم نوین آبیاری تحت فشار تسهیلات بلاعوض به کشاورزان پرداخت می شود، یادآور شد: اجرای سیستم نوین آبیاری تحت فشار در یک هزار و ۴۵۸ هکتار از اراضی آبی با نظارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

انتهای پیام/م

اراضی کشاورزی بانه به سیستم آبیاری نوین مجهز شد

 

 

برچسب ها: کشاورزان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.