خسارت به ۱۷۰ طرح اشتغال مددجویی در سیل اخیر

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: در سیل اخیر به ۱۷۰ طرح اشتغال مددجویی به ارزش یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید علی اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: در حادثه سیل اخیر در استان به مشاغلی مانند دامپروری، کشاورزی و خدماتی خسارت وارد شد که بیشترین خسارات در جایگاه دامداری‌های دام سبک و مزارع توت فرنگی بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌های اشتغال مشمول بیمه حوادث بوده اند، افزود: با هماهنگی انجام شده افراد خسارت دیده به جهاد کشاورزی و فرمانداری‌ها معرفی شدند تا نسبت به دریافت خسارت وارده از محل اعتبارات پیش بینی شده بهره‌مند شوند.

وی گفت:۳۰۵میلیون تومان کمک بلاعوض به مجریان طرح‌های اشتغال خسارت دیده ناشی از سیل پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت غرامت ۱۱ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال به ارزش ۴۵ میلیون تومان از سوی بیمه از دیگر اقدامات بوده است.

رضایی گفت: مجریان خسارت دیده طرح اشتغال به بانک صادرات برای بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه تا سقف پنج میلیون تومان معرفی شدند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۲۸ راس دام سبک به چهار نفر از مجریان طرح‌های اشتغال خسارت دیده از سیل تحویل داده شد.

رضایی گفت: مکاتبه با بانک‌های عامل با موضوع تنفس بازپرداخت اقساط و یا امهال وام در خصوص افراد خسارت دیده انجام شد تا برای تسهیلات پرداخت شده به افراد خسارت دیده دوره تنفس و امهال لحاظ شود.
انتهای پیام/س

خسارت یک میلیاردو ۴۳۵میلیون تومان به ۱۷۰ طرح اشتغال مددجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار