اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مهران

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، شناسائی و دستگیری سارقان و معتادان متجاهر، برخورد با موتورسیکلت سواران وخودرو‌های متخلف و فاقد مدارک در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که با تشکیل تیم‌های ویژه اطلاعاتی و شناسائی مناطق آلوده و جرم خیز، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به اجرا در آمد، ماموران موفق به دستگیری ۲ سارق و تعداد ۴ معتاد و فروشنده مواد مخدر شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۹ دستگاه خودرو و تعداد ۱۰دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک ومتخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی همچنین، از ادامه اجرای این طرح و بازدید از واحد‌های صنفی سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک واحد قلیانسرا پلمپ و تعداد ۱۸ حقه قلیان جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی مهران افزود: امنیت زیر بنای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه است و بدون تردید نقش مردم در این زمینه نقشی اثر گذار است.

انتهای پیام / غ

طرح امنیت اجتماعی در مهران اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.