درخشش دانش آموز خورموجی در مسابقات بین المللی زیست شناسی

دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی خورموج در مسابقات بین المللی زیست شناسی ۲۰۱۹ روسیه مقام دوم را به دست آورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: حسین حاجیلو رحیمی، دانش آموز دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی خورموج، در پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی علمی پایه در رشته زیست شناسی که در روسیه برگزار شد توانست مقام دوم و دیپلم درجه ۲ این دوره از مسابقات کسب کند.

علی حسینی افزود: در آزمونی که خانه ریاضیات استان تهران در بهمن پارسال برگزار کرد، حسین حاجیلو رحیمی توانست مقام اول مرحله کشوری این دوره از مسابقات را به دست آورد و به مرحله بین المللی آن راه یابد.

وی ادامه داد: این دانش آموز در مرحله بین المللی که فروردین در شهر مسکو روسیه برگزار شد نیز توانست با افتخار در جایگاه دوم  بایستد.

مدیر آموزش و پرورش دشتی بیان کرد: رقابت بین المللی زیست‌شناسی رقابتی میان آن گروه از دانش‌آموزان دبیرستانی است که رتبه‌های برتر را در المپیاد‌های زیست شناسی کشور‌های خود کسب کرده و در این رقابت خلاقیت و مهارت‌های حل مسایل زیستی خود را به آزمون می‌گذارند.

حسینی یادآور شد: این رقابت علمی تلاش می‌کند دانش‌آموزان با استعداد و توانای کشور‌های عضو را با یکدیگر آشنا و به رشته زیست‌شناسی علاقه‌مند کند.

انتهای پیام/ک

موفقیت دانش آموز خورموجی در مسابقات بین المللی زیست شناسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.