مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در رابطه با برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس گفت: اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره سراسری و فرهنگی و هنری ققنوس استانی در پایان خرداد ماه امسال برگزار می شود.

محمد مرادی مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: جشنواره ققنوس با همت بسیج دانشجویی استان اصفهان و با محوریت آسیب‌های اجتماعی، مقاومت، تحریم ها، اقتصاد مقاومتی، جنبش عدالتخواهی، خودکفایی، هنر تولید، نگاه شهید آوینی به انقلاب اسلامی و محوریت عاشورا در اجتماع و عرفان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اختتامیه چهارمین دور از جشنواره سراسری فرهنگی-هنری ققنوس، پایان خرداد ماه امسال در دانشگاه هنر اصفهان برگزار می‌شود؛ در این خصوص اطلاع رسانی‌ها لازم صورت گرفته است و متولیان جشنواره در حال جمع آوری آثار هستند.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: آثار شرکت کنندگان در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر مدرن، شعر آیینی و سنتی، ادبیات نمایشی، تئاتر صحنه‌ای و کلاسیک، استند آپ کمدی، هنر‌های آوایی، انیمیشن و موشن گرافیک، فیلم کوتاه، فیلم داستانی و مستند به دبیرخانه این جشنواره ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم گسترش هر چه بیشتر مخاطبان این جشنواره، گفت: مخاطبان این جشنواره دانشجویان دانشگاه‌های مادر استان و دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان، دانشگاه فرهنگیان، صدا و سیما و دانشگاه‌های علمی کاربردی هستند که می‌توانند با ارسال آثار خود از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در پوستر‌ها در این جشنواره شرکت کنند.

مرادی در رابطه با داوری آثار افزود: آثار به صورت مداوم از طریق راه‌های ارتباطی برای دبیرخانه ارسال می‌شود؛ این آثار از ۲۵ تا ۳۰ خرداد توسط داوران مطرح در زمینه‌های مختلف بررسی خواهد شد.

وی در نهایت گفت: برگزیدگان جشنواره استانی به ققنوس کشوری معرفی می‌شوند که هر ساله در دی یا آذر برگزار می‌شود؛ با توجه به نگاه نو جشنواره به هنر سعی شده تا در کنار جوایز معنوی و نمادین مانند جشنواره عمار، جوایز نقدی نیز برای آثار برگزیده در نظر گرفته شود.


انتهای پیام/م
 

برگزاری جشنواره ققنوس در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.