تسلیت مقامات و مسئولان فارس در پی قتل امام جمعه شهرستان کازرون

در پی قتل امام جمعه شهرستان کازرون مقامات و مسئولان استان فارس پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پی قتل امام جمعه شهرستان کازرون مقامات و مسئولان استان فارس پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس

در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه فقید کازرون در شب گذشته، آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلی فی عِبادی وَ ادْخُلی جَنَّتی

شهادت مظلومانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج محمد خرسند قدس الله نفسه الزکیه عالم جلیل القدری که عمری را در سنگر تهذیب نفس و مبارزه با رژیم منحوس پهلوی سپری کرد، مایه تأسف و تألم خاطر اینجانب گردید.

شهادت این مبارز انقلابی و عالم جلیل القدر در لیله القدر نشان از اوج خباثت دشمنان دین و دیانت و رذالت گروه‌های التقاطی و برنامه‌های هدفمند آنان است.

فقدان این مجاهد فی سبیل الله که بیش از دو دهه سمت امامت جمعه شهرستان کازرون را بعهده داشته و خدمات شایان توجهی به حوزه علمیه و اهالی محترم آن دیار مبذول داشته اند را به حضرت، ولی الله الاعظم روحی له الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، علماء اعلام و اهالی محترم شهرستان کازرون و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با اولیاء الله و صالحین را برای این مبارز فقید و صبر و اجر برای سایر بازماندگان مسئلت می نمایم.

از تمامی دوستداران آن یار دیرین امام و رهبری درخواست دارد با حضور در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم ایشان، چشم فتنه را کور نمایند.

پیام استاندار فارس در پی شهادت امام جمعه کازرون

استاندار فارس در پی شهادت امام جمعه کازرون طی پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده آن شهید و مردم شهرستان کازرون و استان فارس تسلیت گفت.

به دنبال حادثه شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه فقید کازرون، عنایت الله رحیمی، استاندار فارس طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت استاندار فارس چنین است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خبر شهادت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج محمد خرسند امام جمعه کازرون، موجب تالم و تاثر شدید اینجانب شد.

رحلت این روحانی خستگی ناپذیر که عمر خود را در طلب علم و مبارزه با رژیم ستم شاهی و خدمت به مردم در سنگر نمازجمعه گذراند در سحرگاه شب قدر و پس از مراسم احیاء و مناجات با پروردگار بی شک سعادتی عظیم بود که نصیب ایشان شد و دوستداران را غرق در ماتم و اندوه نمود.

اینجانب با تسلیت این ضایعه اسفناک و غمبار به خانواده آن شهید، جامعه روحانیت، اهالی شریف شهرستان کازرون و همه علاقه‌مندان به ایشان، برای آن شهید، رحمت واسعه الهی و محشور شدن با اولیا الهی و برای بازماندگان صبر و اجر را از درگاه الهی مسئلت دارم و از همگان برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری آن عالم مجاهد و شهید به حق پیوسته دعوت می‌نمایم.

تسلیت جامعه روحانیت کازرون در پی قتل امام جمعه این شهرستان

جامعه روحانیت شهرستان کازرون در پی قتل امام جمعه این شهرستان پیام تسلیتی صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت فخر اولیاء خداست.

باسمه تعالی

بار دیگر کینه دشمنان انقلاب و روحانیت در اقدامی ددمنشانه دست خود را به خون پاک سربازی از جان فدایان ولایت و خادم مردم، جناب حجت الاسلام والمسلمین شهیدجانباز حاج شیخ محمد خرسند امام جمعه محترم و معزز شهرستان کازرون آلوده نمود. مجاهدی که در راه خدمت به اسلام و مردم این دیار هرگز از پای ننشست و در سحرگاه ۲۳ماه مبارک رمضان شب قدر خود را مقدر به شهادت نمود. جامعه روحانیت کازرون که چهار دهه قبل نیز در ماه مبارک رمضان شهید حجت الاسلام دانشجو را تقدیم انقلاب نموده است، این بار نیز شهید سرافراز دیگری را نثار اسلام نمود.

جامعه روحانیت کازرون این ثلمه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و شجره طیبه روحانیت و بیت مکرم ایشان و مردم شهید پرور کازرون تبریک و تسلیت می‌گوید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درگذشت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور پیامی، ضایعه درگذشت امام جمعه فقید کازرون را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر علی بهادر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شهادت گونه حجت الاسلام «محمد خرسند»، امام جمعه فقید کازرون در سحرگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان و شب‌های عزیز قدر را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه گرانقدر روحانیت و مردم شهیدپرور شهرستان کازرون، صمیمانه تسلیت می‌گویم.

امیدوارم خداوند متعال ایشان را با مولا و مقتدایش حضرت علی (ع) محشور نموده و به خانواده معظم آن مرحوم، صبر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/چ

تسلیت مسئولان فارس در پی شهادت امام جمعه کازرون

 

برچسب ها: نماز جمعه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدنطری
۲۳:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
شهادت امام جمعه کازرون شهادت محراب گونه این مجاهد مطیع رهبر مرد تقوا وعمل مبارک باد وبه خانواده اش تبریک و تسلیت می گویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
روحش شاد ویادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
خوشا به سعادتت ای مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام
شهادتت تبریک هم به خودت هم به خانواده ات امیدوارم راه شهادت ادامه دار باشد ...مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام عليكم. اگر خدا بخواهد شهادت را روزي و رزق هر كس مي كند.هنوز درهاي شهادت بسته نشده است بايد اميد داشت و از خداوند خواست .مرگ برامريكا مرگ براسرائيل
-
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
روحش شاد ویادش گرامی باد ولعنت خدا بر قاتل ومسببین آن باد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
شهادت این امام جمعه را به رهبر عزیز وعلماء دلسوز و مردم متدین تسلیت میگویم خوش به سعادتش که در سحرگاه ۲۳ رمضان المبارک دنیا را وداع گفت ..مهمان خدا میهمانی ات مبارک..لنگرود گیلان
آخرین اخبار