سرپرست شبکه جهانی جام جم منصوب شد

معاون سیما در حکمی حسن ملکی را به سرپرستی شبکه جام جم سیما منصوب کرد.

سرپرست شبکه جهانی جام جم منصوب شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سیدمرتضی میرباقری معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما در حکمی حسن ملکی را به سرپرستی شبکه جام جم سیما منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسن ملکی سرپرست شبکه جام جم سیما بر وظایفی چون کمک به گسترش و تعمیق گفتمان اسلامی، اهتمام به تعامل مستمر و پویا با ایرانیان خارج از کشور، توجه ویژه به زبان و خط فارسی به عنوان مولفه اساسی هویت ایرانی اسلامی تاکید شده است.

انعکاس مطلوب مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه های گوناگون، توجه ویژه به مخاطبان کودک و نوجوان به منظور آشنایی و ایجاد پیوند عاطفی آنان با میهن اسلامی و نیز توجه به گستره فرهنگ و تمدن اسلام و ایران برای تعمیق رابطه فکری و عاطفی مخاطبان و هویت فرهنگی و تمدنی از دیگر وظایف سرپرست شبکه جام جم در این حکم است.

همچنین معاون سیما به سرپرست شبکه جام جم ماموریت داده که به منظور توجه ویژه به ایرانیان خارج از کشور با استفاده از تجربیات و دانش مراکز و اشخاص ذیربط فضایی پر نشاط را در کانال های شبکه جام جم برای مخاطبان فراهم کند.

ملکی پیش از این قائم مقام مرکز سیمای استان های صدا و سیما بود.

گفتنی است دکتر میرباقری در این حکم از تلاش های ارزشمند سعید اشناب در طول مدیریت این شبکه صمیمانه قدردانی کرده است.

انتهای پیام/

انتصاب سرپرست برای شبکه جام جم

 

برچسب ها: صدا و سیما ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار