سرشاخ شدن کشتی گیران خراسان جنوبی و اردبیل

در دومین هفته از لیگ دسته یک کشتی باشگاه‌های کشور فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی فردا در سالن ورزشی حجاب بیرجند میزبان گوش‌شکسته‌های اردبیل می‌شوند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، خراسان‌جنوبی که برای نخستین بار در لیگ دسته یک کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور حضور فعال دارد میزبان هفته دوم این رقابت‌ها است.


از گروه A این رویداد ورزشی ملی، فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی و کشتی‌گیران اردبیلی ساعت ۲۱ روز پنجشنبه نهم خردادماه در سالن حجاب مجموعه ورزشی ولایت بیرجند به مصاف یکدیگر می‌روند.


علیرضا افتخاری، مهدی محمد‌زاده‌کاردگر، علی خلیل‌زاده، محمدرضا قربان‌پور‌خور، امیرمحمد یارمحمدزهی، امیرحسین کرمی، جواد فرازفاروجی، سجاد ایمن‌طلب، مسعود رشیدیان، عرفان، ولی زاده، محمد سروش‌رنجبر، مصطفی کایدخورده، محمودسلیمی‌راد، سجاد موسوی، علی‌اکبر سروری و صادق جدی با مربیگری مسلم نادری خادم، مسعود سروری مربی و حسن گلکاری نماینده‌های خراسان‌جنوبی در لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هستند که در مقابل حریفان خود روی تشک رقابت‌ها می‌روند.


محمود سلیمی‌راد در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا افتخاری در وزن ۷۷ کیلوگرم، سجاد ایمان‌طلب، مهدی محمدزاده در وزن ۸۲ کیلوگرم و علی خلیل‌زاده در وزن ۸۷ کیلوگرم این رقابت‌ها از خراسان‌جنوبی بر فرنگی‌کاران خوزستانی غلبه کردند.


گفتنی است، فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی از گروه A این ماراتن ملی در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته یک کشتی باشگاه‌های کشور میزبان کشتی‌گیران آریوبرزن‌بهبهان خوزستان بودند که جواد فرازفاروجی خراسان‌جنوبی در وزن ۵۵ کیلوگرم، یارمحمدزهی در وزن ۶۰ کیلوگرم، مصطفی کایدخورده در وزن ۶۷ کیلوگرم، حسین کریمی و سجاد موسوی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در مقابل حریفان خوزستانی شکست خوردند.


در پایان دور رفت نخستین هفته مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور کشتی‌گیران خراسان‌جنوبی در مقابل فرنگی‌کاران خوزستانی با نتیجه پنج برد و پنج باخت در این رقابت‌ها بر اساس به رأی کمیته فنی رقابت‌ها و کسب ۲۰ بر ۱۸ به‌عنوان تیم برتر معرفی شد.


انتهای پیام/ب


رقابت کشتی گیران خراسان جنوبی و اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.