در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اخبار منتشره درباره ادعای نجفی مبنی بر خیانت همسرش صحت ندارد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اخبار منتشره در رسانه‌ها مبنی بر ادعای محمدعلی نجفی مبنی بر خیانت همسر دومش را تکذیب کرد.

اخبار منتشره درباره ادعای نجفی مبنی بر خیانت همسرش صحت نداردسرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخبار منتشرشده درباره ادعای نجفی مبنی بر خیانت همسرش، اظهار کرد: در نامه به دست آمده از محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، مباحثی در رابطه با اختلافات خانوادگی و درخواست طلاق مطرح شده، اما به هیچ عنوان به موضوع خیانت میترا استاد در این نامه اشاره‌ای نشده است.

وی افزود: نجفی مدعی شده است که از حدود یک سال گذشته با همسر دومش دچار اختلاف شده و درخواست طلاق داده که همسر وی با این درخواست موافقت نکرده و این انگیزه قتل بوده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت تصریح کرد: هرگونه ادعای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مطرح شدن بحث خیانت توسط مقتول در یادداشت به دست آمده از محمد علی نجفی صحت ندارد و کذب است.


بیشتر بخوانید: ناگفته های عجیب همسر اول و دختر شهردار اسبق از رابطه میترا و نجفی


گفتنی است؛ صبح روز گذشته (۷ خرداد ۹۸) محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، میترا استاد همسر دومش را با شلیک چند گلوله در یک برج در منطقه سعادت‌آباد به قتل رساند و متواری شد.

تلاش پلیس برای بازداشت محمدعلی نجفی ادامه داشت تا اینکه وی بعدازظهر روز گذشته خود را به پلیس معرفی و اقرار به قتل همسرش کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۴:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
یاد دوران شهرداری نجفی...مراجعین شهرداری جهت رفع مشکلاتشان بجای شهردار٬دنبال زنی میگشتن بنام میترا استاد... زنی که میگفتن شهرداری تهران در دستان اوست.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۳:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
الحق که چوب خدا صدا نداره خانمی که خیلی راحت زندگی ی خانواده را از هم می پاشه باید منتظر عواقبش هم باشه نجفی باید تقاص دل شکسته خانم اولشو پس بده خدایش چه جور دلش آ مد بعد از 42سال زندگی مشترک با خانم اولش این جوری جواب و دستمزدشو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
اون دیگه مرده، چراپشت دیگران صفحه میذارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
چوب خدا صدانداره
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۷:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
همشون هم برج نشینن...این پولا رو ازکجا آوردن؟ وقتی یه پیرمرد میره با یه دخترجوون ازدواج میکنه خیلی مشکلات براشون پیش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
منم بانظرشماموافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
دختری هم با این نقشه که با این ازدواج ثروتمند بشه و بعد ازش جدا بشه و...باید هم همچین عاقبت شومی داشته باشه
آخرین اخبار