اوپل مدل کورسا الکتریکی را بر پایه پژو ۲۰۸ تولید می‌کند +تصاویر

اولین تصاویر رسمی از مدل جدید کورسا الکتریکی منتشر شد که نشان می‌دهد این خودرو بر پایه پلتفرم پژو ۲۰۸ تولید می‌شود.

اوپل مدل کورسا الکتریکی را برپایه پژو 2008 تولید خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اوپل به طور رسمی اعلام کرده است که از مدل ۲۰۲۰ کورسا در نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت در سپتامبر رونمایی خواهد کرد. اما پیش از معرفی تصاویر رسمی این مدل فاش شد تا طرفداران اوپل با طراحی و ظاهر مدل کورسا جدید آشنا شوند.

بر اساس تصاویر، اوپل تغییراتی زیادی بدر مدل جدید کورسا اعمال کرده و ظاهر آن شبیه به مدل‌های B-segment این شرکت شده است. این تصاویر مربوط به نسخه تمام الکتریکی ۲۰۲۰ کورسا است که با نام Corsa-e شناخته خواهد شد. اوپل تمامی مدل‌های کورسا را بر پایه پژو ۲۰۸ تولید کرده، نسخه الکتریکی نیز به مدل e-208 شباهت دارد. اوپل کورسا، پژو ۲۰۸ و DS3 کراس‌بک با معماری CMP شرکت PSA (مالک پژو و اوپل) طراحی شده‌اند.

اوپل مدل کورسا الکتریکی را برپایه پژو 2008 تولید خواهد کرد

این طراحی قابلیت‌های فراوانی را به اوپل کورسا اضافه خواهد کرد، نسخه جدید این مدل یا ۱۰۸ کیلوگرم وزن، به مقدار قابل توجهی سبک‌تر از مدل‌های پیشین خود شده است، این کاهش وزن به طور محسوس برروی عملکرد و بازدهی خودرو تاثیر مثبت خواهد گذاشت. همچنین با نگاه به تصاویر متوجه خواهید شد که بدنه نسخه جدید کورسا نسبت به مدل فعلی، با ارتفاع‌کمتر و عرض بیشتر تولید شده که این مورد نیز پویایی حرکات خودرو را افزایش خواهد داد.

اوپل مدل کورسا الکتریکی را برپایه پژو 2008 تولید خواهد کرد


بیشتر بخوانید: شاسی‌ بلند جدید آئودی با پیشرانه هیبریدی معرفی شد +تصاویر


در قسمت جلو خودرو اوپل برای اولین بار در چراغ‌ها از فناوری IntelliLux Matrix LED استفاه کرده که روشنایی بیشتری در هنگام تاریکی دارد، همچنین جلو‌پنجره الماسی شکل جدید با طراحی تحاجمی از ویژگی‌های جدید این مدل هستند. برجستگی‌های کناری و عقب خودرو به همراه سقف مشکی رنگ نیز از دیگر شاخصه‌های طراحی اسپرت این مدل هستند.

اوپل مدل کورسا الکتریکی را برپایه پژو 2008 تولید خواهد کرد

اما تغییرات اصلی در داخل کابین دیده می‌شود، اوپل در کورسا از داشبورد مدرن، کیلومترشمار دیجیتالی و یک نمایشگر لمسی بزرگ در کنسول مرکزی استفاده کرده است. سیستم هوشمند مرکزی با نرم‌افزار GM و رابط کاربری MyLink همچون دیگر تولیدات گروه PSA درنظر گرفته شده است، از دیگر ویژگی‌های ثابت تولیدات PSA که در کورسا ۲۰۲۰ به کار رفته، سیستم انتقال خودکار الکتریکی است که در مدل‌های پژو، سیترون و DS نیز استفاده شده است.

اوپل مدل کورسا الکتریکی را برپایه پژو 2008 تولید خواهد کرد

به جز طراحی، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این مدل منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود کورسا الکتریکی از همان پیشرانه ۱۰۰ کیلوواتی و باتری ۵۰ کیلووات‌ساعتی استفاده شده در پژو ۲۰۸ الکتریکی بهره ببرد. بازه حرکتی این مدل نیز در حدود ۳۴۰ کیلومتر خواهد بود. اطلاعات تکمیلی این مدل در نمایشگاه خودرو فرانکفورت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

مدل کورسا الکتریکی اوپل بر پایه پژو ۲۰۸ تولید می‌شود

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
دقیقا شبیه کیفیت استاندارد آردی روآی هیبریدیه .
آخرین اخبار