بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

شرکت بی‌ام‌و به تازگی از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرده است.

بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر آزمایش‌های شاسی‌بلند بی‌ام‌و X5 M در پیست نورنبرگ منتشر شده و طرفداران این شرکت بی‌صبرانه منتظر معرفی این مدل جذاب هستند، اما در این میان شرکت آلمانی با رونمایی از دو شاسی‌بلند دیگر، به طور موقف طرفداران خود را به انتظار برای معرفی X5 M دعوت می‌کند.

مدل اول با نام بی‌ام‌و X5 M50i، با عملکردبالا جایگزینی ارزان‌تر برای X5 M جدید خواهد بود، این خودرو با پیشرانه ۴.۴ لیتری توربودوقلو به همراه هشت سیلندر با چینش V شکل، ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این بدان معناست که X5 M50i نسبت به مدل X5 xDrive50i، قدرت ۶۷ اسب‌بخار و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند.

بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

این پیشرانه نیرو را با سیستم انتقال هشت سرعته خودکار به تمامی چرخ‌ها هدایت می‌کند، همچنین دیفرانسل چرخ‌های عقب X۵ M50i از نوع M اسپرت بی‌ام‌و تولید شده است. شاسی‌بلند جدید بی‌ام‌و قدرت بالایی دارد، از این رو از سرعت صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در ۴.۱ ثانیه طی می‌کند و نهایت سرعت آن به صورت الکتریکی برروی ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. البته این سرعت مربوط به تایر‌های مناسب برای تمام فصول است، با استفاده از تایر‌های تابستانی، حداکثر سرعت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد.

بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

اما بی‌ام‌و از شاسی‌بلند دیگری نیز رونمایی کرده است، مدل جدید X۷ M50i با همان پیشرانه X۵ M50i تولید شده، اما از لحاظر عملکرد، تغییرات جزئی نسبت به این مدل دارد. X۷ M50i صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را طی ۴.۵ ثانیه طی می‌کند. مدل‌های جدید سری M با سیستم تعلیق بروزرسانی شده عرضه خواهند شد، مدل X5 M50i از سیستم تعلیق تطبیق پذیر سری M استفاده می‌کند، این در حالی است که X۷ M50i به دلیل اندازه بزرگ‌تر، با سیستم تعلیق دو محوری تولید می‌شود.

بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: شاسی‌ بلند جدید آئودی با پیشرانه هیبریدی معرفی شد +تصاویر


بی‌ام‌و با تغییرات مثبت در طراحی این دو مدل، در تلاش است تا بازدهی آن‌ها را بالا ببرد، به طور مثال در جلو، سپر با دریچه‌های بزرگ‌هوا موجب می‌شود تا هوای بیشتر جهت خنک‌کردن قطعات وارد خودرو شود. در عقب خودرو، سپر‌ها طرحی اسپرت‌تر دارند که با صفحه محافظ طوسی رنگ، نمای تازه‌ای به خود گرفته‌اند. از دیگر ویژگی‌های طراحی ظاهری می‌توان به سیستم اگزوز M اسپرت اشاره کرد.

بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

مدل X5 M50i در آمریکا با چرخ‌های ۲۰ اینچی سبک در دورنگ عرضه خواهد شد، به همین ترتیب مدل X۷ M50i نیز با چرخ‌های ۲۲ اینچی طوسی‌ رنگ به بازار خواهد آمد. بی‌ام‌و در هر دو مدل از سیستم ترمز M اسپرت با دیسک آبی و علامت M استفاده کرده است. تولید این دو مدل در پاییز آغاز خواهد شد، مدل X5 M50i با قیمت ۸۲ هزار ۱۵۰ دلار و X7 M50i با ۹۹ هزار و ۶۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.

بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

دو شاسی‌ بلند جدید بی‌ام‌و را ببینید

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
پراید رو عشقه
آخرین اخبار