برخورد قانونی با متخلفان حوزه بهداشت و درمان

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از حوزه بهداشت و سلامت از برخورد قانونی با متخلفان این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از حوزه بهداشت و سلامت گفت: دستگاه قضایی با افرادی که بهداشت عمومی و امنیت غذایی جامعه را به مخاطره بیاندازند، مطابق قانون برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد سلامت مردم با قاچاق کالا‌های سلامت محور با تهدید مواجه شود.

وی امروز در دیدار رئیس و جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تقدیر از حضور مجموعه مدیران حوزه بهداشت و سلامت استان، اهمیت ویژه حوزه بهداشت و درمان را مورد تاکید قرار داد وافزود: بهداشت و سلامت، حوزه بسیار مهم و سلامت، نعمت بزرگ الهی است که متولیان آن پزشکان و پرستاران هستند.

رئیس شورای قضایی استان مازندران با بیان اینکه همه بخش‌ها و نهاد‌ها باید برای حفظ امینت غذایی جامعه تلاش کنند گفت: دستگاه قضایی استان با سرعت و دقت با متخلفان و مجرمین برخورد قانونی می‌کند تا پزشکان و پرستاران بتوانند برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: مازندران، استانی توریستی و مسافرپذیر است که این حضور پرحجم مسافرین و بروز حوادث احتمالی مانند تصادفات جاده ای، وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را سنگین‌تر می‌کند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این دیدار گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاه قضایی استان گام‌های مثبتی در حوزه بهداشت و سلامت برداشته شود.

وی در ادامه ازهمیاری و تعامل مجموعه قضایی استان برای حل مشکلات حوزه درمان تقدیر کرد و افزود: امیدواریم با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان، تعامل مطلوب دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مجموعه دستگاه قضا در استان ادامه یابد.

گفتنی است در ادامه معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز نظرات خود را در خصوص موارد مطروحه در جلسه ارائه کردند.
انتهای پیام/س
 


حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از حوزه بهداشت و سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار