شروع ساخت سه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، بسیج و مادر در شهر کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از شروع ساخت سه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، بسیج و مادر در شهر کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در جلسه‌ای که ظهر امروز (۸ خرداد) با حضور استاندار و جمعی از مسئولین عمرانی استان برگزار شد، نحوه ساخت سه تقاطع غیرهمسطح سپاه، بسیج و مادر در شهر کرمانشاه بررسی شد.

در این جلسه مشاورین پروژه‌ها، طرح‌های خود برای ساخت این سه تقاطع که بر اساس مطالعات فراوان احصا شده بود را ارائه کردند.

طبق نظر این مشاوران در محل میدان سپاه، تقاطع بسیج و مادر (وکیل آقا) جهت رفع گره‌های ترافیکی و تسهیل در تردد باید تقاطع غیرهمسطح احداث شود.

برآورد هزینه صورت گرفته هم نشان می‌دهد که برای ساخت این سه تقاطع اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه و پس از ارائه شنیدن صحبت مشاوران، ضمن استقبال از طرح‌های ارائه شده، بر تسریع در شروع ساخت این سه تقاطع تاکید کرد و افزود: ساخت این سه تقاطع باید در سال جاری در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: قرارگاه خاتم (ص) همراه با شهرداری و استانداری باید جلسه‌ای تشکیل داده و منابع مالی اجرای این سه پروژه را تعیین کنند.

بازوند تاکید کرد: باید سهم پرداختی استانداری و شهرداری از این پروژه مشخص شده و نحوه پرداخت آن نیز تعیین شود تا بتوانیم پیش از توزیع اعتبارات سهم خود را بپردازیم.

استاندار کرمانشاه در خصوص نحوه ساخت این تقاطع‌ها هم تاکید کرد: ساخت این پروژه‌ها باید به گونه‌ای باشد که سیما و منظر شهری دچار مشکل نشود.

مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه مشاور طرح جامع ترافیک شهر کرمانشاه ساخت پنج تقاطع را در شهر پیش بینی کرده، گفت: در همین راستا دو تقاطع امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) در چند سال گذشته شروع شد.

وی افزود: امسال نیز در نظر داریم سه تقاطع غیرهمسطح سپاه، بسیج و مادر را شروع کنیم که طرح مطالعاتی آن‌ها انجام شده است.

سالاری اعتبار لازم برای ساخت این سه تقاطع را بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: سهم استانداری در این سه پروژه از محل منابع استانداری و سهم شهرداری هم به صورت فروش اراضی مازاد تامین می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی نحوه ساخت سه تقاطع غیرهمسطح

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار