تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک وظیفه دینی است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در دیدار با خانواده معظم شهید برزگر و جانباز شیرزادی در شهرستان بابل، گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک وظیفه دینی و ارزشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ یار علی نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثار گران ناجا با خانواده معظم شهید والامقام برزگر و جانباز ۸۰ درصد جابر شیرزادی در شهرستان بابل دیدار کرد.

وی در این دیدارها، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، افزود: شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند.

وی گفت: دیدار با جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها مایه عزت و سربلندی نیروی انتظامی است و این عزیزان در واقع از سرمایه‌های ارزشمند ناجا و از افتخارات نیرو‌های مسلح هستند.

وی، افزود: خانواده‌های شهدا و جانبازان مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهدا و خانواده های آنها یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسؤولان نظام است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: شهدا و جانبازان با ایثار و از جان گذشتگی امنیت و آسایش را به مردم ما هدیه کردند.

سرهنگ نیازی در پایان این دیدار‌ها با اهدای لوج سپاس از رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده معظم شهید والامقام برزگر و جانباز سرافراز شیرزادی قدردانی کرد.
انتهای پیام/س
 

دیدار با خانواده شهدا‌های شهدا و ایثارگران وظیفه دینی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار