امیری: مسابقات سوپر لیگ ترکیه سخت و پر فشار است/ هرچه خدا بخواهد همان می‌شود

هافبک ایرانی تیم فوتبال ترابزون ترکیه در گفتگو با یک روزنامه این کشور به تشریح وضعیت خود و تیمش پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای  فوتبالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری هافبک ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه که اخیرا خبر‌هایی مبنی بر جدایی او از این تیم منتشر شده است در گفتگو با روزنامه «ینی شفک» ترکیه درباره شرایط خود و تیمش توضیحاتی ارائه کرد.

امیری گفت: هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارم و برای کمک به تیم بیش از پیش تلاش خواهم کرد.

امیری با اشاره به اینکه یک فضای کاملا خانوادگی در ترابزون اسپور وجود دارد، گفت بسیار خوشحال است که در ترابزون بازی می‌کند.

او  ادامه داد: سنت‌های ما بسیار شبیه یکدیگرند. من به زبان آن‌ها صحبت نمی‌کنم، اما از این که باور‌ها و اعتقادات ما بسیار شبیه هم هستند، خوشحالم. من اکنون بخشی از این جا هستم.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: من باید به سرعت خودم را با تیم وفق می‌دادم. همه چیز خوب پیش رفت، تا زمانی که صدمه دیدم پس از مصدومیت، از تیم فاصله گرفتم و از این بابت خیلی ناراحت شدم. فکر کنم اگر مصدوم نمی‌شدم وضعیتم در تیم بهتر می شد. مصدومیتم تمام شده و می‌خواهم به تیم کمک بیشتری کنم. مسابقات سوپر لیگ سخت و پر فشار است. فوتبال بازی کردن اینجا آسان نیست.

امیری با اشاره به حضور دوباره ترابزون در مسابقات اروپایی گفت: می‌دانم که ترابزون در سال‌های گذشته بسیاری از تیم‌های غول پیکر جهان را شکست داده است. ما با چنین بازی‌هایی بیگانه نیستیم. ما تیمی داریم که می‌تواند در اروپا موفق شود، با جذب چند بازیکن و تقویت تیم می‌توانیم در اروپا هم مانند لیگ مسلط بازی کنیم.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود به VAR اشاره کرد و گفت این سیستم از زیبایی فوتبال کم می‌کند.

هافبک ایرانی ترابزون تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای آینده اش ندارد، باید تلاش بیشتری کنم زیرا پولی که از این تیم می گیرم باید حلال باشد و وجدانم  با این تلاش راحت می‌شود، من یک مسلمان هستم. هرکس می‌تواند خواسته‌ها و آرزو‌های خود را داشته باشد و من هم متفاوت نیستم، اما هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

انتهای پیام/

 

مصاحبه وحید امیری با روزنامه ترکیه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار