حسینی: داماش تیمی خوبی است و بازی سختی در فینال داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: داماش تیم خوبی است و توانست جلوی تیم‌هایی نتیجه بگیرد و در فینال بازی سختی مقابل آن‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد:  بازی سپاهان و پرسپولیس همیشه مشکلات خاص خود را دارد ولی خدا را شکر بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. بچه ها تلاش کردند و زحمت کشیدند و در نهایت به فینال رسیدیم. از هواداران نیز تشکر می کنم.

حسینی در مورد شایعه درگیری اش با عرب مدیر عامل باشگاه واکنش نشان داد و گفت: این حواشی همیشه اطراف تیم ما است و صحت ندارد. 

وی ادامه داد: اینکه بگوییم از الان پرسپولیس قهرمان است کار اشتباهی است، دقیقا همان مسئله ای است که در لیگ برتر دیدیم و کار قهرمانی ما با استرس فراوان به بازی آخر کشیده شد. هنوزیک بازی دیگر با داماش باقی مانده، در مقابل این تیم بازی سختی را در پیش داریم.

کاپیتان تیم پرسپولیس ادامه داد: هر ۲ تیم بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته بودند. همین خستگی باعث شده بود بازیکنان عصبانی بشوند، و روی تصمیمات داور تاثیر بگذارد. همچنین حواشی روی سکوها در تنش بازی نیز موثر بود.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات سید جلال پس  از دیدار پرسپولیس - سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار