آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی امروز پنج شنبه ۹ خرداد ماه نیز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۰ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.
 
وی افزود:رفت و آمد موتور سیکلت امروز روز پنج شنبه ۹ خرداد تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۱ خرداد در جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.
سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.
 
سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی امروز پنج شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۶ تا ۲۴ از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ س
 

محدودیت‌های ترافیکی امروز پنج شنبه ۹ خرداد ماه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار