جامعه روحانیت مبارز کشور در بیانیه‌ای:

قدس شریف همچنان کانون حق طلبی و مبارزه با استکبار و ستم آشکار است

جامعه روحانیت مبارز کشور در بیانیه ای از مردم ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

قدس شریف همچنان کانون حق طلبی و مبارزه با استکبار و ستم آشکار استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه روحانیت مبارز کشور امروز پنجشنبه 9 خردادماه در بیانیه ای با دعوت از مردم ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: اگر امروز آرمان فلسطین و ندای عدالت خواهی در جهان اسلام طنین افکن، و امید به پیروزی و بازگشت سرافرازانه آوارگان فلسطینی دست یافتنی است محصول هوشمندی، ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

در این بیانیه آمده است: قدس شریف همچنان کانون حق طلبی و مبارزه با استکبار و ستم آشکار است. روز قدس روز اسلام و امت اسلام است. روز قدس روز بیداری ملت های مسلمان و دفاع از حقوق انسانی است. روز قدس روز وحدت مسلمانان، روز پایداری واستقامت و روز پیروزی است.

این بیانیه می افزاید: ایران اسلامی ۴۰ سال است که با هدایت آن پیر روشن ضمیر امام بزرگوارمان و راهبری مقام معظم رهبری رمز عزت، افتخار و وحدت امت اسلامی را یافته است و با اعتقاد و عزم راسخ و گامهای استوار در این راه ثابت قدم مانده است.

جامعه روحانیت مبارز کشور تاکید کرد: اگر امروز آرمان فلسطین و ندای عدالت خواهی در جهان اسلام طنین افکن است و امید به پیروزی و بازگشت سرافرازانه آوارگان فلسطینی دست یافتنی است محصول هوشمندی، ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

این بیانیه یادآور شد: جامعه روحانیت مبارز با تقدیم خالصانه ترین درودها به ساکنان دیار عزت و کرامت ایران اسلامی اعلام می دارد به همراه ملت شریف، روزه دار و همیشه در صحنه، در راهپیمایی بزرگ آزادی قدس و نه به معامله قرن شرکت خواهد کرد. امیدواریم خداوند متعال پیروزی هر چه سریعتر را نصیب امت اسلامی گرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار