امام جمعه اهل سنت هشجین:

روز قدس باطل السحر ائتلاف‌های دشمن علیه اسلام و مسلمین است

امام جمعه اهل سنت هشجین گفت: روز قدس باطل السحر ائتلاف‌های دشمن علیه اسلام و مسلمین بخصوص مسلمان مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام شیخ حکمت الله رمضانی، امام جمعه اهل سنت هشجین گفت: روز قدس باطل السحر ائتلاف‌های دشمن علیه اسلام و مسلمین بخصوص مسلمان مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه ۷۰ سال است که اسرائیل با توطئه‌های مختلف می‌خواهد فلسطین فراموش شود؛ افزود: قدس قبله اول مسلمین جهان و پایتخت فلسطین است نه صهیونیست و همه ما موظف هستیم تا مقابل ظلم و جنایتی که بر علیه ملت مظلوم فلسطین می‌شود بایستیم چرا که ظلم به فلسطین ظلم به اسلام است.

امام جمعه اهل سنت هشجین با اشاره به طرح موسوم به معامله قرن افزود: طرح معامله قرن برای آمریکای جنایتکار که حامی اصلی این طرح ذلت بار است دستاوردی جز روسیاهی و خاری نخواهد داشت.

رمضانی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که می‌فرمایند روز قدس روز حیاط اسلام است؛ گفت: قدس سمبل وحدت بین مسلمانان جهان است و شرکت در راهپیمایی روز قدس به نوعی سیلی به دشمنان انقلاب و استکبار جهانی است.

وی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) همواره بر وحدت و یکدلی مسلمانان تاکید داشته و آن‌ها را به این مهم فرا می‌خواندند و باید تلاش کنیم تا براساس اهمیت این امر وحدت و همدلی بین خود را تقویت کنیم.

امام جمعه اهل سنت هشجین وحدت را عامل اصلی حیات اسلام دانست و بیان کرد: حرکت در مسیر اسلام معنویت جامعه را تحکیم می‌کند و باید با وحدت و یکدلی هر چه تمام در بین مسلمانان اهل سنت و شیعه در این مسیر حرکت کنیم.

رمضانی وحدت را تنها سلاح مبارزه با دشمنان اسلام برشمرد و گفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در این مسیر اتحاد و همدلی مسلمانان می‌تواند خنثی‌کننده تمامی این توطئه‌ها باشد.

وی گفت: الحمدالله وحدت بین جامعه اهل تسنن واهل تشیع برپاست و همه ساله با حضور در راهپیمایی روز قدس و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل خواستار حقوق ملت‌های مسلمان جهان هستند و امسال روز قدس در حالی برگزار می‌شود که ملت همیشه در صحنه ایران نشان خواهند داد که پایان عمر صهیونیست نزدیک است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به زودی نماز جماعت در قدس اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

قدس سمبل وحدت بین مسلمانان جهان است

برچسب ها: روز قدس ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار