فیصل المقداد: روز قدس فرصتی برای یاری آرمان مستضعفان جهان است

معاون وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد روز قدس پدیده‌ای جهانی و فرصتی برای همه کسانی است که می‌خواهند نشان دهند در کنار حق ایستاده‌اند.

فیصل المقداد: روز قدس فرصتی برای یاری آرمان مستضعفان جهان استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، ­فیصل المقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد روز قدس پدیده‌ای جهانی و فرصتی برای همه کسانی است که می‌خواهند نشان دهند در کنار حق ایستاده اند تا با همه وجود و ارادت کامل برای یاری آرمان مستضعفان جهان بشتابند.

فیصل المقداد افزود: "ادلب در صدر برنامه‌های سوریه قرار دارد و برای محور مقاومت از اهمیت بالایی برخوردار است، ترکیه نیز به زودی با تصمیمات دولت سوریه در خصوص آزادسازی این شهر موافقت خواهد کرد".

وی افزود: "روز قدس پدیده‌ای جهانی و فرصتی برای همه کسانی است که می‌خواهند نشان دهند در کنار امور برحق ایستاده اند تا با جان و دل و با همه وجود و ارادت کامل برای یاری آرمان مستضعفان جهان بشتابند".

المقداد درباره همزمان شدن سالگرد آزادسازی جنوب لبنان در مه ۲۰۰۰ با روز جهانی قدس گفت: "این پیروزی مقدمه پیروزی اصلی بر رژیم صهیونیستی است". 

وی افزود: "پیروزی مقاومت در لبنان، پیروزی سوریه و جمهوری اسلامی ایران و همه آزادگان جهان است و به یاری خدا زمینه ساز پیروزی‌های بعدی ما و آزادسازی جولان اشغالی سوریه و فلسطین خواهد بود".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار