مدیرحوزه هنری استان ایلام از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع روز جهانی قدس هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

برگزاری مسابقه عکاسی روز جهانی قدس در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسمی مدیرحوزه هنری استان ایلام گفت: یک مسابقه عکاسی با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام و همکاری انجمن تجسمی حوزه هنری استان هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شرکت و ارسال اثر به این مسابقه عکاسی محدودیت سنی ندارد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۷ عکس با موبایل و یا دوربین حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای بر روی لوح فشرده به دبیرخانه این مسابقه ارسال کند.

قاسمی با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره از ۱۰ خرداد لغایت ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ خواهد بود افزود: به ۵ نفر از برگزیدگان بعد از بررسی و اعلام نتایج هیئت‌داوران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و ۱۸ خرداد نیز نفرات برگزیده این جشنواره روی سایت حوزه هنری ایلام قرار خواهد گرفت.

مدیر حوزه هنری استان ایلام ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره، واقع در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام، واقع در بلوار جمهوری- طبقه اول شهرداری و یا به آی دی تلگرام @R۲۸۳۰ ارسال نمایند. 

انتهای پیام/ ن

برگزاری مسابقه عکاسی در ایلام

برچسب ها: گزارش تصویری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.