با حضور معاون اول قوه قضائیه؛

معرفی رئیس کل جدید دادگستری استان یزد

با حضور معاون اول قوه قضائیه غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس کل دادگستری استان یزد معرفی شد.

معرفی رئیس کل جدید دادگستری استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا حبیبی، مدیر کل سابق دادگستری استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد گفت: استان یزد به لحاظ تعداد نیروی انسانی و شاخص اداری به نسبت جمعیت در کشور رتبه نخست را دارد و هم اکنون ۲۳۰ قاضی در استان یزد فعالیت می‌کنند.

حبیبی افزود: در سال گذشته، هشت هزار زوج در کلاس های آموزشی پیش از ازدواج در استان یزد شرکت کردند که می تواند در سطح کشور تعمیم یابد.

وی گفت: هم اکنون  استان یزد رتبه دوم را در استفاده از پابند الکترونیک پس از تهران داراست.

آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم گفت: قوه قضائیه باید بر روند همه امور از جمله تحقق شعار سال و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نظارت داشته باشد.

امام جمعه یزد پیشنهاد کرد سازمان امر بمعروف و نهی از منکر زیر مجموعه قوه قضائیه تشکیل شود.

محمد علی طالبی، استاندار یزد نیز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد با اشاره به موضوع حکمرانی خوب گفت: قانونمداری، پاسخگویی، شفافیت و مبارزه با فساد به عهده قوه قضائیه و دادگستری استان است که امیدواریم با همدلی بیشتر تقویت شود.

طالبی افزود: آمادگی داریم در موضوع مجازات‌های جایگزین حبس به عنوان استان نمونه کشور بهترین همکاری را با قوه قضائیه داشته باشیم.

انتهای پیام/ص

رئیس کل جدید دادگستری استان یزد معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.