روز قدس متعلق به همه بشریت است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: روز قدس تنها متعلق به مسلمانان نیست بلکه به همه بشریت تعلق دارد.

حجت السلام محمد علی متوسل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: روز قدس تنها متعلق مسلمانان نیست و به همه بشریت تعلق دارد و برهمه مردم جهان لازم است که از حریم قبله اول مسلیمن و مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

وی افزود: طی هفتادسال صیهونیست‌ها این منطقه که مطعلق به مردم فلسطین است را را اشغال کرده و مردم بی پناه این سرزمین را خاک و خون کشیده اند.

حجت السلام متوسل ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین با چنگ و دندان ایستاده و مقاومت کرده اند، ولی در دنیا استکباری یک ذره وجدان بیدار در سازمان‌های بین المللی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بر همه ملل دنیا و کسانی که وجدان و بیداری دارند واجب است از این سررمین دفاع کنند.

حجت السلام متوسل با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر روز جهانی قدس بیان کرد: ملت مسلمان ایران و جهان اسلام به پیروی از فرمایش امام امت و دستورات مقام معظم رهبری  در راهپیمایی سراسرای روز قدس شرکت و انزجار خود را از دژخیمان ضد بشری صیهونیست و استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم شهر مهریز به طور هماهنگ در ساعت ۱۲ صبح روز جمعه از میدان شهدای گمنام این شهرستان به طرف میعاد گاه نماز جمعه با فریاد‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل در راهپیمایی این روز شرکت باشکوه خواهند داشت.

گفتنی است؛ مردم روستا‌های بهادران، سرو ارنان، تنگ چنار، بنادک سادات و منشاد در راهپیمایی روز قدس نیز حضور پرشکوه خواهند داشت.

انتهای پیام/ی

روز قدس  روز  انزجار  از دژخیمان ضد بشری  و استکبار جهانی

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار