حسینی تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت گردشگری دریاچه ارومیه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم برنامه ریزی در جهت استفاده از ظرفیت گردشگری دریاچه ارومیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، رضا حسینی در جلسه ساماندهی و توسعه گردشگری دریاچه ارومیه که امروز در محل استانداری برگزار شد، افزود: امسال به لطف خدا و بر اثر بارندگی‌های مناسب، دریاچه ارومیه از وضعیت خوبی برخوردار شده و پیش بینی می‌شود گردشگران زیادی برای دیدن دریاچه ارومیه به آذربایجان غربی سفر کنند.

وی تاکید کرد: دریاچه ارومیه امروز فرصتی بی نظیر در اختیار ما گذاشته که باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی، زمینه استفاده بهینه از این ظرفیت خدادادی را فراهم کنیم.

معاون استاندار افزود: ایجاد امکانات و تاسیسات رفاهی در سواحل و اطراف دریاچه ارومیه و اصلاح و بهسازی مسیر میانگذر و مسیر‌های دسترسی می‌تواند گردشگران زیادی را به استان و شهرستان ارومیه سوق دهد و درآمدزایی و ثروت منطقه‌ای برای استان داشته باشد.

حسینی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: از سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه ارومیه هستند استقبال می‌کنیم.

در این جلسه حاضرین بخشی از راهکار‌های توسعه گردشگری دریاچه ارومیه را تبیین و مقرر شد مکان یابی‌های لازم برای ایجاد سایت‌های گردشگری در دریاچه ارومیه توسط محیط زیست استان صورت گیرد.
 
انتهای پیام/م
 

لزوم توسعه گردشگری در دریاچه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.