رئیس فدراسیون قایقرانی کشور گفت: استان اردبیل و دریاچه‌های سطح استان پتانسیل مناسبی برای برگزاری اردو‌های آماده سازی برای مسابقات مختلف کشوری و جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی کشور در مجمع عمومی سالانه هیات قایقرانی گفت: در راستای تسهیل در تردد ورزشکاران و دسترسی راحت آنان به پایگاه‌های ورزشی درتلاش هستیم تا ایران را به ۵ پایگاه قوی برای فعالیت و برگزاری اردو‌های مختلف قایقرانی تقسیم نماییم.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب دریاچه شورابیل در اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل و دریاچه شورابیل پایگاه خوبی برای برگزاری اردو‌های آماده سازی مختلف قایقرانی در سطح استانی و کشوری است.

رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن تبریک به محسن شیخلووند به عنوان مدیر روابط عمومی بین الملل فدراسیون قایقرانی گفت: انتخاب شیخلووند بیانگر این است که قهرمانان و ورزشکاران قایقرانی در استان اردبیل نه فقط در سیستم ورزشی بلکه در سیستم مدیریت نیز می‌توانند گام‌های موثری بردارند.

سهرابیان با اشاره به برگزاری ۲۱ اردو جهت کسب سهمیه المپیک در رشته قایقرانی در خرداد ماه سال جاری در شهرستان‌های مختلف کشور افزود: در تلاش هستیم تا با برگزاری اردوی آماده سازی کسب سهمیه در بخش بانوان بتوانیم شاهد افتخارآفرینی بانوان ایرانی در مسابقات المپیک باشیم.

وی از آغاز ساخت قایق کانوپولو در تهران خبر داد و افزود: جهت حضور تیم کانوپولو ایران در مسابقات آسیایی فدراسیون قایقرانی اقدام به ساخت قایق کانوپولو نزدیک به استاندارد در تهران کرده ایم و تلاش می‌کنیم تا تمامی تجهیزات لازم برای ورزشکاران را به حد استاندارد برسانیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور گفت: در حال حاضر در ۲۹ استان کشور هیات‌های قایقرانی فعالیت می‌کنند که طبق برنامه فدراسیون ۲ استان دیگر نیز تا پایان سال به جمع خانواده قایقرانی می‌پیوندند.

انتهای پیام/ح

برگزاری ۲۱ اردو جهت کسب سهمیه المپیک در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.