دعوت باشگاه پرسپولیس برای حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، از هواداران پرسپولیس و همچنین از اهالی فوتبال و ورزش دعوت کرد، در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران پرسپولیس و همچنین از اهالی فوتبال و ورزش دعوت کرد؛ با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، ضمن گرامیداشت تصمیم راهبردی و دوراندیشانه امام راحل (ره)، از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف حمایت کنند.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس تدبیر عظیم و حکیمانه معمار تفکر وحدت اسلامی بود تا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف به نشانه شرافت همه مسلمانان جهان فصل الخطاب همه آن‌ها و بلکه همه آزاد اندیشان جهان قرار بگیرد.

روز قدس هر سال به ما یادآوری می‌کند که در تعالی و شرافت انسانی بی‌تفاوتی نسبت به درد‌های دیگر انسان‌ها جایگاهی ندارد.

روز قدس، نه فقط روز توجه به حقوق پایمال شده یک ملت بلکه همایش بزرگ اعتراض به پایمال شدن حقوق امت اسلامی در سراسر جهان است.

تصمیم انقلابی حضرت امام (ره) که بر دل و جان همه مسلمانان جهان نشست، نه فقط تدبیری برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و خروش در مقابل ظلم و بیداد رژیم اشغالگر صهیونیستی و هم پیمانان ستمگرش بود بلکه یادآوری به جهانیان بود که متعرض شدن نسبت به جهان اسلام با بی تفاوتی مسلمانان روبرو نخواهد شد.

این بار نیز گرد هم خواهیم آمد تا به مستکبران و مکاران عالم بگوییم، این حق بزرگ قابل معامله در ذهن‌های کوچک آن‌ها نیست.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین، بویژه مادران غم دیده و کودکان درد کشیده آن سرزمین، از هواداران و همه مردم فهیم، آگاه، عدالت طلب ایران اسلامی بویژه از هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس در همه نقاط جهان دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی‌های روز قدس پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس بدهند که با حمایت‌های بی پایان دولت آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است و آرزوی غیر ممکن حذف دغدغه فلسطین در نظر جهانیان بدون احقاق حق ایشان در سر پرورانند.

روز جمعه همه در کنار هم در صفوف به هم پیوسته در لبیکی دوباره به ندای آزادی خواهی معمار کبیر انقلاب حضرت آیت ا... خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای فریاد می‌زنیم؛ ایرانی هیچگاه چشم خود را برابر ظلم نمی‌بندد و فریادش برابر ظلم بلند است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار