دعوت ائمه جمعه قزوین از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در پیامی ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، از مردم  برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ»
مقام معظم رهبری: «ان‌شاءاللّه آن روزی را که شما‌ها در قدس نماز جماعت میخوانید، ببینید و ببینیم.»

روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می‌لرزد.
روز قدس مخصوص ایران و جهان اسلام نیست؛ بلکه متعلق به همه آزادگان و صاحبان وجدان بیدار و ظلم ستیز است و لذا همه ملت‌های آزاده و مسلمانان با حضور خود در راهپیمایی عزت و اتحاد برای انسانیت و شرافت و برای دفاع از برادران فلسطینی قدرت خود را نشان خواهد داد. زیرا مسلمانان در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفند‌های امریکا و اسرائیل در اشغال و غارت فلسطین مظلوم بی دفاع نشان خواهند داد.
بی شک روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی تری خواهد داشت؛ چرا که مطرح کردن طرحی به نام معامله قرن که از سمت و سوی کشور‌های استکباری مطرح شده سبب رنجش و آزار ملت‌های مسلمان و تمام آزادی خواهان دنیا شده است.

دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین ضمن دعوت از همه مردم و مسلمانان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌دارد همه اقشار امت ولایتمدار استان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از رژیم جعلی اسرائیل، یکبار دیگر با آرمان‌های پاک معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید پیمان خواهند کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

انتهای پیام/ک

بیانیه دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

برچسب ها: قدس ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار