امام جمعه شیراز:

رسانه ها به رشد هنر کمک کنند/تاکید امام جمعه شیراز بر مطالبه گری رسانه ها

امام جمعه شیراز گفت: مطالبه گری رسانه غیر از مطالبه گری مدیریتی است زیرا رسانه از جانب مردم سخن می گوید که در این راستا باید رسانه ها به رشد هنر کمک کنند.

رسانه ها به رشد هنر کمک کنند/تاکید امام جمعه شیراز بر مطالبه گری رسانه هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امشب در نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شیراز با بیان اینکه نقش رسانه و هنر پیامبر گونه است، گفت: گاهی نقدهای شیرازی را توسط اهالی رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر در شیراز می شنوم که ارث از سعدی بردند و این هنر اسلامی ایرانی است که در شیراز به اوج خود رسیده است.

وی افزود: باید به تولید محتوا در رسانه اهمیت داد و همانطور که در ادبیات رشد داشتیم باید کاری کرد که در زمینه تولید محتوا هم به جایگاه شایسته و درخوری برسیم.

آیت الله دژکام بیان کرد: محور دیگری که در حوزه رسانه مطرح است مطالبه گری است و مطالبه گری رسانه غیر از مطالبه گری مدیریتی است زیرا رسانه از جانب مردم سخن می گوید که در این راستا باید رسانه ها به رشد هنر کمک کنند.

او افزود: قدرت رسانه باید با پشتوانه مردمی باشد، باید جایگاه خود را در بین آحاد مردم حفظ کند.

وی تصریح کرد: ۴۰ سال به روحانیت ظلم شده و هنوز نان از دولت نخورده است تا جایی که روحانیت تشییع در مقابل منزلش کشته می‌شود و کسی کلمه شهید را به زبان نمی‌آورد.

امام جمعه شیراز یادآور شد: برخی از کسانی که می‌گویند امام جمعه محافظ نمی‌خواهند خودشان نگهبانان خود را تحویل نداده‌اند زیرا می‌دانند چه خبر است.

آیت الله دژکام تاکید کرد: نظام ارزشی دینی را باید عمومی کرد و امروز ضعف اطلاع و آگاهی در سخنان مدیران و روابط عمومی‌ها دیده می‌شود و رفتارهای خداپسندانه باید توسعه داشته باشد که لازمه همه کارها داشتن ایمان است.

در این نشست جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، رسانه و روابط عمومی های استان ظرفیت ها، چالش ها و مشکلات پیش روی خود را بیان کردند.

شعر خوانی چندین شاعر صاحب نام استان از دیگر بخش های این نشست بود.
انتهای پیام/م

دیدار امام جمعه شیراز با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار