نه به معامله قرن ؛

حضور در راهپیمایی روز قدس میخ محکم به تابوت صهیونیسم خواهد کوبید

حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، میخ محکمی به تابوت صهیونیسم خواهید کوبید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در پیامی بر حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: «مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ» العنکبوت / آیه ۴۱
 
بار دیگر عنایات الهی و بیداری مقاومت اسلامی، عنکبوتی بودن کاخ‌ها و زرّادخانه‌های ظلم و ستم، و کقر و نفاق را در مقابل نگاه جهانیان به نمایش گذاشت و این نظریه‌ی ارزشمد و مترقّی امام راحل عظیم الشأن قدس سره الشریف و رهبر معظم و بیدار انقلاب اسلامی مدظله العالی را به اثبات رسانید که:
اظهار عجز نزد ستمگر ز ابلهی است                اشک کباب باعث طغیان آتش است
 
و بدا به حال کسانی که به این خانه عنکبوت اعتماد می‌کنند. شما مردم با ایمان، بصیر، شجاع و قهرمان استان چهار محال و بختیاری به دلیل خدعه‌های جدید دشمن صهیونیستی، آمریکائی و سعودی با حضور حماسی و پرشور تر خود در روز قدس، یادگار امام راحل و با عنایات الهی و ادعیه مبارکه حضرت بقیة الله ارواحنا فداه، میخ محکمی به تابوت صهیونیسم خواهید کوبید و بدین وسیله پرونده عبادات خود در ماه ضیافة الله تعالی را قطور‌تر خواهید کرد. انشاء الله.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری در سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ز

دعوت از مردم برای حضور  در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار