استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

ممنوعیت استفاده از اموال دولتی برای نامزد‌های انتخاباتی

عباسی گفت: هر گونه استفاده از اموال دولتی در انتخابات له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته  در نشست ستاد انتخابات تأکید کرد: هیچکس حق ندارد از اموال، امکانات و اختیارات دولتی در انتخابات له یا علیه نامزد‌ها استفاده کند و هر گونه استفاده از اموال دولتی در انتخابات له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی برخورد قانونی دارد.

وی افزود: تعامل و هم افزایی فرمانداران چهارمحال و بختیاری با اعضای شورای تأمین، هیئت نظارت و هیئت اجرایی ضروری است.

عباسی تصریح کرد: برای تسهیل و ارتقای کیفیت در روند برگزاری انتخابات، فرمانداران حق و اختیار دارند از امکانات، تجهیزات، اموال، نیروی انسانی، ساختمان، ابزار و وسایل سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند و در این راستا تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی موظفند همکاری و تعامل لازم با فرمانداران را داشته باشند  که در صورت کوتاهی در این زمینه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، با فرد سهل انگار برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: تمامی اعضای ستاد انتخابات در چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های تابعه پیش بینی‌های امنیتی را در دستور کار خود قرار دهند.

عباسی یادآور شد: موانع و مشکلات احتمالی مربوط به برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان شناسایی و برای رفع آن‌ها از هم اکنون اقدام شود.

وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری برای برگزار انتخابات به طور کامل آماده است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان روز جمعه دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

برخورد قانونی با استفاده از اموال دولتی برای نامزد‌های انتخاباتی

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.