نه به معامله قرن؛

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان + تصاویر

با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران، رسانه‌های مختلف به پوشش خبری این رخداد باشکوه پرداختند.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره یمن همزمان با روز جهانی قدس تصاویری از راهپیمایی مردم شهر‌های مختلف ایران را به این مناسبت پخش کرد. در این تصاویر، راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی علیه آمریکا، اسرائیل و معامله قرن شعار می‌دادند.

این شبکه افزود: «در جمع راهپیمایان اقشار مختلف مردم اعم از زنان، مردان، کودکان و افراد سالخورده دیده می‌شود که پرچم ایران و پلاکارد‌ها و پارچه نوشته‌هایی حاوی شعار‌های ضد صهیونیستی و ضد امپریالیستی در دست دارند. تاکید بر ”مقاومت“ از جمله شعار‌هایی است که روی پلاکارد‌های راهپیمایان نوشته شده است.»

شبکه تلویزیونی العالم نیز در ویژه برنامه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس در ایران و دیگر کشور‌های جهان تصاویری از آغازین ساعات راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس مشهد را پخش کرد. بسیاری از زائران خارجی حرم امام رضا (ع) نیز که برای زیارت به مشهد مقدس آمده‌اند و حضور آن‌ها در این شهر با روز جهانی قدس تلاقی کرده است، در این راهپیمایی شرکت داشتند.

حضور جامعه کلیمیان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز بازتاب گسترده ای در نشریات محافظه کار جهان بخصوص نشریه فری بیکن داشت. این نشریه در گزارشی نوشت: جامعه کلیمیان تهران امروز جمعه همگام و همراه با ملت ایران، بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس، رفتارهای غیرانسانی و حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

فری بیکن جمعه شب در گزارشی نوشت: رهبران جامعه کوچک یهودیان ایران در راهپیمایی ضداسرائیلی روز جمعه که خواستار محو اسرائیل است شرکت کرده و به راهپیمایان ایرانی گفتند که طرح صلح اسرائیل و فلسطین که دولت ترامپ به تازگی رونمایی کرده، محکوم به شکست است.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان + تصاویر

این نشریه محافظه کار آمریکایی همچنین به حضور «همایون سامیح نجف آبادی» رئیس انجمن کلیمیان تهران در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و به نقل از او در مصاحبه با رسانه‌های ایران نوشت: امروز جامعه کلیمیان تهران در کنار برادران مسلمان خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کند.

آسوشیتدپرس: همزمان با تلاش ترامپ برای رونمایی از معامله قرن، ایرانی‌ها در روز قدس به خیابان‌ها آمدند
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد ایرانی‌ها راهپیمایی سراسری در این کشور را برای گرامیداشت روز قدس آغاز کردند. این خبرگزاری افزود: تظاهرات امسال در حالی برگزار می‌شود که دولت ترامپ در تلاش برای ارائه یک طرح صلح است که جزییات آن هنوز مشخص نیست. دولت ترامپ قصد دارد در ارتباط با این طرح، یک نشست اقتصادی را در ماه ژوئن در بحرین برگزار کند، اما مقامات فلسطینی می‌گویند در این نشست شرکت نخواهند کرد.

شبکه یورونیوز نیز با بازتاب راهپیمایی روز جهانی قدس نوشت: ایرانی‌ها و عراقی‌ها امروز در حمایت از فلسطینی‌ها و مخالفت با طرح صلح ترامپ برای خاورمیانه، دست به راهپیمایی زدند.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان + تصاویر

شبکه فاکس‌نیوز آمریکا هم در گزارشی اعلام کرد: ایرانی‌ها همسو با مردم سراسر خاورمیانه همزمان با تلاش ترامپ برای ارائه طرح صلح خود در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان‌ها آمدند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز با بازتاب راهپیمایی روز قدس در ایران نوشت: شرکت‌کننندگان در راهپیمایی‌های روز قدس در شهرهای مختلف ایران، معامله قرن و نشست بحرین در خصوص فلسطین را محکوم و اعلام کردند تنها راه آزادسازی فلسطین، مقاومت است.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

الجزیره مباشر: در راهپیمایی گرامیداشت روز قدس، گروه‌های مختلف مردم ایران شرکت کردند
الجزیره مباشر نیز با پخش تصاویری از راهپیمایی مردم ایران اعلام کرد زنان، مردان، کودکان و نوجوانان امروز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

خبرگزاری شینهوای چین هم گزارش داد صد‌ها هزار ایرانی در سراسر این کشور روز قدس را گرامی داشتند.

روسیا الیوم نیز نوشت راهپیمایی امسالِ روز قدس با شعار "شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین" در تهران و سایر شهر‌های ایران برگزار شد.

پایگاه خبری لبنان ۲۴ هم با بازتاب حضور یهودیان ایران در راهپیمایی روز قدس نوشت: یهودیان در ایران امروز جمعه در کنار دیگر شهروندان ایرانی در مناطق مختلف کشور در راهپیمایی‌های روز قدس شرکت کردند.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

ینی شفق: ایرانی‌ها به معامله قرن ترامپ «نه» گفتند
روزنامه ینی شفق ترکیه با پوشش اخبار روز قدس در ایران گزارش داد، ایرانی‌ها در تظاهرات خود ضمن حمایت از فلسطین، معامله قرنِ ترامپ را رد کردند.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد صد‌ها هزار ایرانی با گرامیداشت روز جهانی قدس، طرح صلح رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن را محکوم کردند.

تایمز اسرائیل: ایرانی‌ها آدمک ترامپ و نتانیاهو را به آتش کشیدند
راهپیمایی روز قدس همچون گذشته در رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بازتاب گسترده‌ای داشت. در همین ارتباط، پایگاه اینترنتی «تایمز اسرائیل» با اشاره به راهپیمایی روز قدس در ایران نوشت: راهپیمایان ایرانی آدمک‌های ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را در تظاهرات سالانه ضد اسرائیلی، به آتش کشیدند.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان + تصاویر

روزنامه اسرائیلی نیز جروزالم‌پست در گزارشی اعلام کرد صد‌ها هزار نفر از مردم ایران با شعار "نه به معامله قرن" در راهپیمایی سالانه روز قدس شرکت کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت هم نوشت ایرانی‌ها امروز با برپایی راهپیمایی روز قدس، بار دیگر نابودی اسرائیل را خواستار شدند. این روزنامه اسرائیلی همچنین در گزارش خود اشاره کرده است که ایران از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ هر سال این راهپیمایی را به ابتکار آیت‌الله خمینی در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار کرده است.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

همچنین، پایگاه صهیونیستی اسرائیل هیوم در گزارشی نوشت صدها هزار نفر در ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس، ضمن انتقاد از طرح صلح دولت ترامپ برای اسرائیل و فلسطینیان، پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
القدس لنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
روز جهانی قدس پشتوانه ی محکم مقاومت فلسطینی ها.
Iran (Islamic Republic of)
عابدخادملو
۱۰:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
روزقدس روزقرار دلهاست برای لبیک به یاللمسلمین وتعهدبه اوامر امام المسلمین، درقرارگاه فرهنگی بر
علیه اسراییل غاصب وحامیانش، الیس صبح بقریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر مزدور اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۳:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره با امریکا یعنی خیانت به ناموس خودمون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
الي بیت المقدس قبله اول حق طلبان
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی براهویی
۰۳:۱۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام وعرض تبریک به مناسبت ماه پر برکت رمضان وروز جهانی قدس(سره)به همت امام خمینی روح الفداچون پتک بر سر صهنونیست جهانی فرود امده وبا این حرکت ایشاالله خیلی زودنماز عید فطر را درقبله اولیه مسلمین بجا میاوریم.در ضمن الان وقت معامله با رییس جمهور امریکاست یه پولی بهش بدیم خودش اسراییلیها بیرون میکنه.اخه خودش گفته من تاجرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
لبیک امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ببرهای ایران
۰۱:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
فقطاتحادمسلمین نابودگر کفاراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
به اميدي آزادي قدس شريف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل و آمریکای جنایتکار
درود بر ایرانی و فلسطینی و نیروهای مقاومت در هر جای دنیا...
Canada
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
برای دفاع از مظلوم .نباید فقط مسلمان باشی .فقط باید کمی وجدان داشته باشی تا به عمق فاجعه پی ببری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
#نه_به_معامله_قرن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
به امید روزی که در قدس نماز جماعت بخوانیم
#مرگ_بر_اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل غاصب .مرگ بر ترامپ .از همه مهمتر مرگ بر انگلیس که مسبب اصلی اوارگی مردم فلسطین شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
اینا که منفی میدن در عذاب کشتار کودکان فلسطینی شریکند شک نکنند به نوعی تایید اقدام ظالم است
Germany
عباسی
۱۷:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
این افرادی که منفی می دهند از کشتن کودکان توسط اسرائیل راضی و خشنود هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام
من چند وقت پیش در پست های دیگه وقتی نظرات را مطالعه می کردم با متن های فارسی مواجه شدم که حتی با چند بار خواندن هم متوجه معنی آن نشدم
خواستم بگم بعید نیست افرادی غیر ایرانی به این پست ها رای منفی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : شکوه و عظمت حضورتان در روز جهانی قدس شریف و مظلوم باعث مباهات و افتخار آزاد اندیشان آزاده سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص شد و درود و سلام و عرض ادب و احترام به حمت و غیرت و مرام و معرفت انسانی اسلامی قرآنی ایرانی عقلانی و ولایی صاحب الزمانی همه شما امت غیور و رشید دم همتون گرم خداقوت برادران و خواهران دینی و ایمانی قربون قدمها و زبانهای روزه دار طیب و طاهر پاک شما امت سرافراز و قهرمان و پهلوانان و دلاور مردان و زنان و نوجوانان و کودکان امت مستضعفین و متحد و یکپارچه حزب الله جمهوری اسلامی ایران عزیر و قدرتمند و مقتدر و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باشکوه و با عظمت و خردمندان فهیم و عدالت گستر که در خرداد ماه گرم و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کریم به ندای رهبر پیر فرزانه خردمند با بصیرتتان لبک گفتید و پشت دشمنان امت اسلامی قرآنی را خم و شکستید و پوزه و شاخ دیو استکبار و استعمار ابرقدرتهای ظالم و ستمگر و فراعنه برده دار نژادپرستان فاسد و فاسق شرق و غرب عالم را به خاک مذلت و رسوایی و شکستهای پی در پی کشاندید . انشاءالله و به زودی زود شاهد سقوط و سرنگونی استکبار و استعمار جهانی شیطان بزرگ آمریکای غاصب باجگیر شکنجه گر تروریست پرور و شیطان متوسط آل سعود سقوطی خائن جنایتکار و شیطان کوچک صهیونیستهای اشغالگر تروریست کودک کشان مظلوم کش فاسد فاسق دزد اموال مسلمین و خروجشان از سر تا سر تمدن اتحادیه بزرگ و عظیم و باشکوه و مقتدر و قدرتمند و پیشرفته جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم بود .والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
روح الله قاسمی
۲۲:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
به امید نابودی اسرائیل-
خواهشا از گذاشتن مطالب طولانی خودداری کنید چرا که دیگه کسی رغبت به خواندنش پیدا نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
حمت نه حاج آقا همت درست است .
Iran (Islamic Republic of)
unkhown
۱۷:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
پیروزی در مقاومت هست نباید گول این ترامپ و بقیه کشورهای غربی عربي را خورد.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۶:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
نتاهیاهوی ظالم امروز روز خواری توست شرمت باد به خاطر این همه ظلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
از دیدن مردم در خیابان ها در روز قدس حس غرور میکنم. مردمی که با زبان روزه برادران و خواهران مظلوم فلسطینی خود را فراموش نمیکنند. آفرین به شما . تبری تان از کفار و قاتلان ، قبول
Iran (Islamic Republic of)
سریاز ایرانی
۱۶:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
اسرائیل نابود است ان شاء الله.دیگر کودک کش وحشیی وجود نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
صهیونیست ها شنا یاد بگیرید. ننگبر رژیم صیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل کودک کش. مرگ بر نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۸:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
این وطن فروشان ضدانقلاب که منفی دادند نفس های آخرشانو می کشندامروز میلیونها نفر به این نوچه ها اسرائیل و آمریکا جواب دندانشکن دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
سید محمود
۱۴:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
درود بر مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۳۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
#مرگ_بر_اسراییل
#نحو_القدس
آخرین اخبار