نه به معامله قرن ؛

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه حمایت واقعی از انتفاضه فلسطین

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس به وضوح نشانگر حمایت واقعی از انتفاضه فلسطین است.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه حمایت واقعی از انتفاضه فلسطینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت‌الاسلام المسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در ارومیه، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، مذهب و فرقه از میان مبارزان فلسطینی برداشته شد و اسلام به مفهوم اصلی خود باعث حضور در این جبهه شد.

وی، افزود: تشکیل مقاومت اسلامی در کشور‌های مختلف اسلامی و آزادیخواه باعث شد تا جبهه مقاومت به موشک و از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان، عنوان کرد: ایران نه برای نفوذ منطقه‌ای بلکه برای اسلام و بالا بردن پرچم اسلام در این کشور‌ها وارد میدان شده و از تمام مظلومان دفاع می‌کند.

وی، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این واقعیت است که ما همیشه پشت مردم فلسطین هستیم و اجازه نمی‌دهیم اهداف شوم استکبار در منطقه پیاده سازی شود.

حجت‌الاسلام دیرباز، گفت: کشور‌های عضو جبهه استکبار جز زور و قدرت چیزی نمی‌فهمند و اهل منطق نیستند بنابراین نباید نسبت به آن‌ها خوشبین بود.

وی، ابراز داشت: نمونه این موضوع را در بحث برجام شاهد بودیم، مسوولان ما در موضوع برجام کوتاه آمدند، ولی شاهد بودیم که آمریکا به یک‌باره خارج شد و تمام توافق‌ها را زیرپا گذاشت. این ذات واقعی آن‌ها است.

وی، گفت: اگر اهل استقامت باشیم یاری خدا همراه ما خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان، در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: رهبر انقلاب در شب‌های رمضان مطالب و بیانات مهمی را فرمودند که وظیفه داریم به‌عنوان بیانیه گام دوم و فرمایشات دیگر ایشان به مطالعه و مرور مضامین و محور‌ها پرداخته و نسبت به اجرایی شدن آن‌ها برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی  گفت: در انتخابات همیشه کمین دشمن را شاهد می‌شویم که مقابله هوشمندانه با این توطئه‌ها نیازمند بصیرت مردم است و این تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان است.

حجت‌الاسلام دیرباز، در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: سختی مردم از مشکلات اقتصادی، بیکاری و برخی مشکلات فرهنگی نمایان است، اما بخاطر انقلاب، مکتب اهل بیت (ع) و با توجه به اینکه هدف انقلاب زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام زمان (عج) است، ایستاده‌اند.

وی، اذعان داشت: برخی دنبال آزمایش مردم با مبانی اسلامی و اهانت به اعتقادات هستند که بایدتوسط مسیولان مربوطه به شدت مورد مواخذه و برخورد قرار دهند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان، ابراز داشت: در برخی موارد شاهدیم که مسئولی بخاطر بسیجی بود با افراد برخورد می‌کند که در این مورد باید واکنش نشان دهیم و نسبت به چنین اقداماتی عکس‌العمل مناسب و درخور شان نشان دهیم. این انقلاب برای مستضعفین، بسیجیان و انقلابی‌ها است و باید به این قشر احترام گذاشته شود.

انتهای پیام/م

سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.