نه به معامله قرن ؛

معامله قرن با شکست مواجه خواهد شد

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: معامله قرن با وحدت و همبستگی که بین مسلمانان جهان وجود دارد با شکست مواجه خواهد شد.

معامله قرن با شکست مواجه خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام و المسلمین  نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستانمحامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس  اظهار داشت: امسال هم ملت غیور و بصیر و قهرمان ایران مسیر ۴۰ ساله گذشته خود را پیش رو خواهند گرفت و خوابی که دشمنان اسلام و قرآن برای تجزیه کشور‌های اسلامی دیده اند را آشفته خواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مسلمان ایران اسلامی و جهان هرگز اجازه نمی‌دهند معامله قرن محقق شود تصریح کرد: مردم در روز قدس اعلام می‌کنند که در برابر ظلم و جور به مظلومان سکوت نخواهند کرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه همه مسلمانان جهان خواستار پایان دادن به ظلم و ستم هستند عنوان کرد: با مشاهده حضور میلیونی مسلمانان در نقاط مختلف دنیا در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مظلوم جبهه مقاومت جانی دوباره می‌گیرد.

امام جمعه زاهدان افزود: این حضور میلیونی مردم در راهپیمایی تاریخی و دشمن ستیزی این پیام را به استکبار جهانی مخابره می‌کند که هرگز و تحت هیچ شرایطی قدرت اجرای معامله قرن را نخواهند داشت چرا که ملت‌های مسلمان در برابر آن‌ها ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به اسم معامله قرن به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان است گفت: مردم کشور با استفاده از آموزه‌های دینی و تحت فرامین مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را با صلابت و قدرت ادامه خواهند داد.

انتهای  پیام/ع

راهپمایی روز قدس در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار