نه به معامله قرن ؛

طنین حمایت از قدس شریف در چهارمحال و بختیاری

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه مردم روزه دار در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

طنین حمایت از قدس شریف در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری و آخرین جمعه این ماه مبارک، راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس با حضور حماسی و گسترده اقشار مختلف مردم در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مردم روزه دار و غیور استان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «حمایت از فلسطین، پیروی از امام است» انزجار خود را از رژیم اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار، و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و آزادی قدس شرف را خواستار شدند.

این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور، در ۱۲۳ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری، و در شهرکرد مرکز استان در مسیر در چهارراه امام صادق (ع) به سمت چهارراه ولی عصر (عج)، چهارراه فردوسی، چهارراه بوعلی سینا، بلوار آیت‌الله طالقانی، مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شدو با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا پایان یافت.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/خ

راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.