نه به معامله قرن/دبیرکل حرکت اسلامی بحرین:

۲۵ سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود

دبیرکل حرکت اسلامی بحرین گفت: ۲۵ سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، شیخ عبدالله الصالح دبیرکل حرکت اسلامی بحرین بعدازظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرستان گرگان گفت: هرساله روز قدس در کشور‌های اسلامی زیادی گرامی داشته می‌شود و مردم راهپیمایی برگزار می‌کنند.

وی افزود: در این روز جداکننده کفر از حق است، تمام مسلمانان گرد هم می‌آیند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

عبدالله الصالح گفت: روز قدس بذری بود که امام خمینی (ره) آن را کاشت و امروز رهبر معظم انقلاب آن را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: از همان ابتدا که این روز عظیم توسط بنیانگذار اعلام شد، همراه مردم ایران آن را گرامی داشتیم و در برابر استکبار جهانی و صهیونیست‌ها ایستادیم.
 


روز قدس نماد اتحاد مظلومان برای شکست استکبار است

 

شیخ الصالح با بیان اینکه روز قدس امسال ویژگی متمایزی نسبت به سال‌های گذشته دارد، گفت: ۴۰ سال شاهد پیروزی‌های مختلف انقلاب اسلامی و حامیان آن در عرصه‌های گوناگون هستیم.

وی تأکید کرد: به طور قطع و یقین خط مقاومت پیروز و اسرائیل و آمریکا و هم پیمانشان شکست خواهد خورد و تا ۲۵ سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

شیخ الصالح افزود: در روز‌های نخست شکل‌گیری جمهوری اسلامی این نظام تنها بود، ولی امروز ایران تنها نیست و کشور‌های بحرین، سوریه، لبنان، عراق، یمن و ... هم دوش ملت ایران هستند.

وی با اشاره به توطئه عظیم دولت فعلی آمریکا مبنی بر انعقاد معاهده معامله منطقه‌ای اظهار کرد: این طرح شکست بزودی خواهد خورد.

انتهای پیام/م
 
 

صحبت های دبیرکل حرکت اسلامی بحرین در گرگان

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.