گفتگو با امیررضا دلاوری در خصوص کم‌کاری خود در عرصه سینما

بازیگر فیلم آزاد به قید شرط گفت: پیشنهادات زیادی برای بازی در سینما داشتم، اما متاسفانه متن‌های خوبی نبودند و ترجیح دادم به جای بازی حضور در آثار سطحی به عرصه تئاتر برگردم که همیشه از حضور در آن لذت می‌برم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  درخصوص آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش "تراس" به کارگردانی "مسعود کرامتی" هستم که هر شب در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

گفتگو با امیررضا دلاوری در خصوص کم‌کاری خود در عرصه سینما


بیشتربخوانید: پایان تصویربرداری سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» + تصاویر جدید


وی درباره مضمون این نمایش اضافه کرد: داستان این نمایش درباره زوجی است که در آستانه جدایی هستند و باید برای خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند مستاجر جدیدی پیدا کنند. در این اثر با مونا فرجاد، احمد ساعتچیان، رویا میرعلمی، فریده سپاه منصور و مسعود کرامتی همبازی هستم.

وی درباره حضور خود در سریال «سال‌های خوب خانه ما» اضافه کرد: به تازگی در مجموعه تلویزیونی "سال‌های خوب خانه ما" ساخته احمد کاوری به ایفای نقش پرداختم که با توجه تصاویری که از گریم من در این مجموعه منتشر شده مشخصاً در این سریال نقش بسیار متفاوتی ایفا می‌کنم و مهمترین دلیلم نیز برای حضور در این مجموعه تفاوت‌های آن نسبت به دیگر کارهایم است.

بازیگر فیلم «چ» درباره زمان پخش این سریال تاکید کرد: واقعیت امر هنوز بخش زیادی از فیلمبرداری سریال باقی مانده و به تازگی متوجه شدیم که این سریال از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود، اما هنوز گروه زمان دقیقی را برای پخش در نظر نگرفته، ولی آنچه که مسلم است «سال‌های خوب خانه ما» سال آینده پخش می‌شود.

وی درباره کم‌کاری خود در عرصه سینما اذعان کرد: پیشنهادات زیادی برای بازی در سینما داشتم، اما متاسفانه متن‌های خوبی نبودند و ترجیح دادم به جای بازی حضور در آثار سطحی به عرصه تئاتر برگردم که همیشه از حضور در آن لذت می‌برم.

بازیگر فیلم سینمایی "آزاد به قید شرط" درباره دوری خود از صحنه تئاتر اضافه کرد: آخرین باری که بازی روی صحنه تئاتر را تجربه کردم به یکسال پیش بر می‌گردد و اتفاقاً خیلی مشتاقم که همین امسال بار دیگر حضور روی صحنه را تجربه کنم. اتفاقاً پیشنهادات تئاتری همیشه زیاد است، اما فرصت تمرین و اجرا به دلیل کار‌های تصویری از من گرفته شده بود.

وی با اشاره وضعیت بد تئاتر تصریح کرد: این روز‌ها تئاتر‌هایی به نام تئاتر لاکچری مد شده که البته من اصلاً با آن‌ها مخالف نیستم. به نظر من این نوع از تئاتر هم باید به بقای خود ادامه دهد و صد البته که طی چند سال گذشته مخاطب تئاتر به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده که خودش می‌تواند امیدوار کننده باشد.

دلاوری در همین راستا خاطرنشان کرد: همواره مشکلاتی در حوزه تئاتر وجود دارد که حل نشده و ظاهرا تمام هم نمی‌شود. برخی در قبال تئاتر لاکچری اعتراضاتی دارند و من معتقدم آن نوع از تئاتر هم خوب است، اما چه بهتر که به همه تئاتر‌ها بها و امکاناتی که به آثار لاکچری داده می‌شود ارائه شده تا همه بتوانند اثر دلخواهشان را روی صحنه ببرند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار