نه به معامله فرن/امام جمعه شهرکرد:

راهپیمایی روز قدس تجلی وحدت مسلمین

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را تجلی وحدت مسلمانان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز تجلی وحدت مسلمین است که به خوبی به رخ ابرقدرت‌ها کشیده شد و روز قدس و این حضور تجلی جهاد قرآنی است که به فرمان امام راحل مان صورت می‌گیرد.

وی افزود: دشمن با مطرح کردن معامله قرن عرصه فریب را فراهم کرده است تا چهار روز بر عمر خود اضافه کند، اما حضور مردم و مقاومت مردم مظلوم فلسطین ثابت کرده است که این سرابی بیش نیست.

نکونام اضافه کرد: امروز وضع صهیونیست‌ها و اسرائیل غاصب همچنون خانه عنکوبتی است، چرا که سلاح نظامی آن‌ها کاربرد ندارد و ساخت این گنبد‌های آهنین بی فایده است.

خطیب جمعه شهرکرد اظهار داشت: امروز جامعه ما به آیین ابراهیمی که رکن اصلی آن توحید است، نیاز دارد تا بتوان در برابر مستکبران و صهیونیست‌ها ایستاد.

نکونام ادامه داد: عبودیت و ایمان، صلابت همراه با منطق و تأمین معیشت مردم از جمله ویژگی‌های آیین محمدی است که مردم و مسئولان باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/خ

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار