گوشی هوشمند میزو 16Xs معرفی شد +تصاویر

شرکت میزو جدیدترین گوشی خود، 16Xs را به صورت رسمی معرفی کرد.

میزو 16Xs معرفی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها است که همه ما منتظر شرکت میزو هستیم تا محصول جدید خود را به صورت رسمی معرفی کند. با نزدیک شدن به معرفی جدیدترین گوشی این شرکت، اطلاعاتی از آن در فضای مجازی حدس زده می‌شد یا برخی از راز‌های آن برملا می‌شد تا این که بالاخره شرکت میزو این گوشی جدید یعنی 16Xs را به صورت رسمی معرفی کرد و مشخصات آن را کامل در اختیار منتظران گوشی قرار داد.

میزو 16Xs دارای صفحه نمایشی به اندازه ۶.۲ اینچ است و از جنس Super AMOLED ساخته شده است. وضوح تصویر در این نمایشگر به ۱۰۸۰ در ۲۲۳۲ پیکسل می‌رسد و زیر این صفحه نمایش یک حسگر اثر انگشت جایگذاری شده است. پردازنده این گوشی Snapdragon 675، یک پردازنده میان رده است که همراه با حافظه رم ۶ گیگابایتی و با دو مدل حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی وظیفه هدایت این گوشی را بر عهده دارد.

میزو 16Xs معرفی شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: شکست پرچمداران اپل، سامسونگ و هوآوی در تقابل با گوشی جدید میزو


ترکیب دوربینی که در پنل پشتی 16Xs در نظر گرفته شده، دارای سه لنز با قدرت‌های ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این ترکیب، لنز ۴۸ مگاپیکسلی است که دارای دیافراگم f/1.7 است در حالی که لنز ۸ مگاپیکسلی آن دوربین واید است و دیافراگم آن f/2.2 است. سنسور سوم این ترکیب در اصل یک سنسور عمق است که به دوربین کمک می‌کند تا پرتره‌های بهتری را تولید کند. در جلوی این دستگاه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی با دیافراگم f/2.2 قرار داده شده است که این دوربین هم توانایی تصویربرداری عالی برای پرتره را دارد.

میزو 16Xs معرفی شد +تصاویر

این دستگاه هوشمند با یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت کار خواهد کرد. باتری 16Xs از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی mCharge پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری این دستگاه هم Flyme OS 7.3 است که همراه با اندروید پای برای آن در نظر گرفته شده است. میزو 16Xs قرار است در چهار رنگ مشکی، آبی، نارنجی و سفید در بازار عرضه شود. مدل پایه این گوشی هوشمند با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ۲۴۵ دلار و مدل دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن ۲۸۹ دلار به فروش خواهد رسید. همه مدل‌های این گوشی قرار است از تاریخ دهم ژوئن به فروش برسند.

میزو 16Xs معرفی شد +تصاویر

علاوه بر معرفی 16Xs، شرکت میزو یک هندزفری با پورت Type-C با نام EP2C و با قیمت ۱۹ دلار معرفی کرد.

انتهای پیام/

میزو گوشی میان‌رده جدید خود را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار