نه به معامله قرن؛

حمایت از مظلومان جهان مسئله اول جهان اسلام

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز حمایت از مظلومان جهان به خصوص فلسطین مساله اول جهان اسلام است و حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس بیانگر این مسئله بود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمود میرزابیگی در سخنانی، روز قدس را تجلی حمایت از مظلومان جهان دانست و گفت: قدس قلب تپنده جهان اسلام بوده و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز نشان داد که فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است.

به گفته استاد حوزه و دانشگاه، همواره حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف، پشتوانه امنیت ملی و عامل وحدت و اتحاد امت اسلامی در مهم‌ترین مسئله جهان اسلام بوده است.

وی در ادامه معامله قرن را معامله‌ای از پیش شکست خورده دانست و بیان نمود: معامله قرن هم هر چند اسم آن کوچک یا بزرگ باشد، معامله‌ای نافرجام و از قبل شکست خورده است؛ چراکه بنا بر تقدیر الهی غلبه حق بر باطل و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.

میرزابیگی با اشاره به نقشه‌های یهود از دوران پیامبر اکرم (ص) تا کنون بیان نمود: از روزی که خاتم انبیا اساس و بنیان اسلام مطرح و رسالت را آغاز کردن، یهود در مقابل پیامبر ایستاد و امروز برای براندازی و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی در مقابل ملت بزرگ ایران ایستاده است که این دیری نخواهد شد که غده سرطانی از صفحه روزگار محو می‌شود.

این استاد حوزه در ادامه با بیان اینکه امروزماسونیسم نکبتی از جنس مزدوریست گفت: حزب ماسونى که برآمذه از صهیونیست و استکبار جهانی است می‌خواهد تمام دولتهاى جهان را تحت سیطره خود قرار دهد براى و برای رسیدن به آن دین و علماء دین را که یگانه دشمن اسرائیل هستند نابود کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز حوزه‌های علمیه ما باید برای مقابله با ماسیونیسم بیش از پیش فعالیت نمایند گفت: حوزه‌های علمیه باید برای تحقق کامل منویات امام راحل و بیانات رهبر معظم انقلاب که تفسیر منشور روحانیت امام راحل است، قدم‌های بلندتری بردارند.

میرزابیگی گفت: امروز اسرائیل و استکبار جهانی با سند ۲۰۳۰ می‌خواهد فرزندان ما را از دین و اعتقاد به خدا دور کنند و این به فرمایش مقام معظم رهبری به منزله سرباز برای دشمن تربیت کردن است.

استاد حوزه با بیان اینکه یکی از ترفند‌های ماسیولیسم از کار انداختن پول و ارز‌های کشور‌های اسلامی است گفت: آن‌ها می‌گویند ما باید بحران‌های اقتصادی به وسیله از کار انداختن پول‌ها در کشور‌ها ایجاد کنیم و امروز ما نشستیم دشمن برای ما نقشه می‌کشد.

میرزابیگی در ادامه با اشاره به اینکه امروز شاهد بروز دو ابزار نشر افکار صهیونیست روزنامه‌ها و قلم‌های مسموم در جامعه اسلامی هستیم گفت: برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای پس از آغاز انقلاب اسلامی شروع به ایجاد فتنه‌هایی نمودند که امام خمینی (ره) آن‌ها را قلم‌های مسموم عنوان نمودند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: امروز همه مسئولین چه دولتی و چه مجلس باید از ورود هرگونه نفوذی در کابینه‌ها و سازمان‌ها جلوگیری کنند و مجلس قوانینی که خلاف اسلام را تصویب نکند.

انتهای پیام/م

 

 اسرائیل و استکبار جهانی با سند ۲۰۳۰ می‌خواهند فرزندان ما را از دین و اعتقاد به خدا دور کنند

برچسب ها: قدس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.