بتمن جدید سینمای هالیوود انتخاب شد

رابرت پتینسون ۳۳ ساله، به عنوان بازیگر جدید نقش بتمن جایگزین بن افلک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر با رابرت پتینسون بازیگر فیلم سینمایی «گرگ و میش» برای ایفای نقش شخصیت اصلی فیلم «بتمن» به توافق رسید.

فیلم ابرقهرمان شنل پوش مت ریوز، در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود. حدود دو هفته پیش بود که اعلام شد رابرت پتینسون در حال مذاکره برای این نقش است و روز گذشته استودیو برادران وانر اعلام کرد با امضای قرار دادی با این بازیگر به توافق رسیده است.

پیش بینی می‌شود مراحل پیش تولید فیلم جدید و مشترک کمپانی‌های دی سیو برادران وارنر تابستان امسال آغاز شود. هنوز تاریخ رسمی و دقیقی نیز برای آغاز فیلمبرداری این فیلم اعلام نشده است. مت ریوز که سه گانه «سیاره میمون ها» را کارگردانی کرده است بعد از آنکه بن افلک از کارگردانی این فیلم در سال ۲۰۱۷ کنار کشید به عنوان کارگردان این فیلم سینمایی انتخاب شد که به همراه دایلان کلارک تهیه کننده این فیلم خواهد بود.

بن افلک در دو عنوان سینمایی بتمن به کارگردانی زک اسنایدر به نام‌های «بمتن علیه سوپرمن» در سال ۲۰۱۶ و «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷ بازی کرده بود که واکنش‌های نا امید کننده‌ای برای شرکت برادران وارنر که در رقابت با کمپانی مارول در ساخت فیلم‌های ابر قهرمانی است را به همراه داشت. اما با کناره گیری بن افلک دست مت ریوز برای انتخاب یک بتمن جوان‌تر باز شد که در نهایت این نقش به رابرت پتینسون رسید.

پتینسون با بازی در پنج فیلم سینمایی به نام «گرگ و میش» به شهرت رسید. او که چند سال آتی برنامه شلوغی را در پیش دارد، در فیلم جدید کرسیتوفر نولان به نام «اصل» که در ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۱۳۹۹) اکران می‌شود به همراه جان دیوید واشینگتن (پسر دنزل واشینگتن) ایفای نقش می‌کنند. پتینسون در فیلم جدید کمپانی نتفلیکس به نام «در انتظار بر بر ها» نیز همبازی جانی دپ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار