حذف صدور قبض کاغذی برق در کردستان

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق کردستان گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت نیرو، از مرداد امسال بتدریج صدور قبوض برق کاغذی در این استان حذف شده و بهای مصرفی به صورت پیامکی برای مشترکان ارسال می‌شود.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا خرم گفت: این کار در راستای اجرای دولت الکترونیک مورد تاکید رئیس جمهوری در کردستان نیز به تبع دیگر مناطق کشور اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: از اواخر تیر و اوایل مرداد امسال، درصد قابل توجهی از مشترکان کردستانی صورت حساب مصرف برق خود را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق کردستان با اشاره به اینکه تا اواخر شهریور حدود ۹۷ درصد این طرح در استان اجرا می‌شود، افزود: تا اوایل مهر این طرح بطور کامل اجرا و بهای برق مصرفی برای تمام مشترکان به صورت پیامکی ارسال می‌شود.

خرم اجرای موفق و به موقع این طرح را نیازمند همکاری مشترکان دانست و اضافه کرد: ماموران کنتور خوان در حال جمع آوری اطلاعات و شماره‌های تلفن همراه هستند و انتظار داریم مشترکان همکاری لازم را با آنان در این زمینه داشته باشند.

وی حذف صدور قبض کاغذی برق را دارای تبعات زیست محیطی مثبت دانست و گفت: تلاش ما برنامه ریزی برای ایجاد اپلیکشن‌های اعلام بهای مصرفی برق است، اما در حال حاضر بهترین و مطمئمن‌ترین شیوه ارسال از طریق پیامک است.

انتهای پیام/م

صدور قبوض کاغذی برق در کردستان بزودی حذف می‌شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.