سی‌ان‌ان گزارش داد؛

تیراندازی ویرجینیا، الگوی جنایت‌های جمعی در آمریکا را تغییر می‌دهد

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی تیراندازی وحشتناک اخیر در ویرجینیا را منحصربفرد توصیف کرد.

تیراندازی ویرجینیا، الگوی جنایت‌های جمعی در آمریکا را تغییر می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، تیراندازی وحشتناک در ویرجینیا سبب کشته شدن دوازده نفر شد. این رویداد از برخی جهات، بسیار منحصر به فرد است. گفته می‌شود عامل این تیراندازی از تفنگ مجهز به صدا خفه‌کن استفاده کرده است. معمولا چنین مسئله‌ای در تیراندازی‌هایی دیده نمی‌شود که شمار زیادی در آن هدف قرار می‌گیرند.

در این گزارش آمده است: این اقدام عملا سبب تغییر اساسی در روش‌های مورد استفاده در این اقدامات می‌گردد. عموما اتفاقی که رخ می‌دهد این است که وقتی به سمت عده زیادی تیراندازی می‌شود، به صدای حاصل از آن واکنش نشان داده می‌شود. وزارت امنیت داخلی آمریکا نیز اعلام کرده است وقتی مردم صدای تیراندازی را می‌شنوند از محل تیراندازی فرار کنند یا خودشان را درمقابل خطر، مخفی کنند و گزینه آخر زمانی است که فرد نتواند کاری کند و مجبور می‌شود درمقابل تهدید قرار بگیرد. اما وقتی از صداخفه کن استفاده می‌شود، افراد نزدیک محل نمی‌توانند از مسئله آگاه شوند و درک کنند که حمله‌ای رخ داده است. از این‌رو، حمله امروز ویرجینیا بسیار مهم است و باید مردم یاد بگیرند که وقتی چنین تیراندازی‌هایی به سمت عده زیادی رخ می‌دهد از خودشان محافظت کنند.

بامداد امروز پلیس آمریکا اعلام کرد بر اثر تیراندازی در شهر ویرجینیا بیچ در ایالت ویرجینیا ۱۲ نفر کشته و ۶ تن نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار