قدردانی امام جمعه و استاندار ایلام از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام و استاندار در پیام مشترکی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

پیام قدردانی امام جمعه واستاندار ایلام از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ،  حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و سلیمانی دشتکی استاندار در پیام مشترکی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است مردم شریف، همیشه در صحنه و ولایتمدار استان ایلام با حضوری شکوهمند در این راهپیمایی، همراه و همدل با ملّت عزیز ایران اسلامی و مسلمانان جهان، برگ زرّین دیگری در محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان رقم زد و بینش متعالی و موضع گیری پرشور و شعور خود را در دفاع از حقیقت به نمایش گذاشت.

این جانبان، از مردم شریف و ولایت مدار استان که با پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و رهبر معظّم انقلاب، طرح‌های خائنانه و ضداسلامی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و حمایت قاطع خود را از ملّت مظلوم و مبارز فلسطین اعلام نمودند، تشکّر و قدردانی می‌کنیم و از خداوند قادر و متعال عزت، پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و نابودی مستکبران را از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در پیام جداگانه‌ای از حماسه سازان روز جهانی قدس وحضور افتخارآفرین اقشار مردم روزه دار استان ایلام که با حضور پرمعنای خود حمایت بی، چون وچرا از آرمان‌های انقلاب اسلامی ومنویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور رساندند تقدیروتشکر کرد.

دربخش دیگری از این پیام از اهتمام والا وهمت بلند اصحاب رسانه، جراید، صداوسیما، وفعالان عرصه رسانه که در امر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، ترغیب وتشویق مردم به حضور در راهپیمایی وبه تصویر کشیدن حضور حماسی مردم استان دراین راهپمایی عظیم نقش داشته اند تقدیر وتشکر شده است.

انتهای پیام/اس

تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.