وعده‌هایی که عملی نشدند

گزینه جدی نخست‌وزیری انگلیس به دروغگویی و خیانت متهم است

«بوریس جانسون» گزینه جدی تصدی سمت نخست‌وزیری در انگلیس به دروغگویی و خیانت به حامیانش متهم است.

گزینه جدی نخست‌وزیری انگلیس به دروغگویی متهم استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ­به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، با حرکت لندن به سمت کنار رفتن ترزا می‌، نخست‌وزیر کنونی انگلیس از قدرت، گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین او جدی شده است.

بوریس جانسون یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی این مسئولیت است. این درحالی است که بوریس جانسون با اتهاماتی مواجه است مبنی بر اینکه وی درباره برکسیت (طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) به مردم انگلیس دروغ گفته است. فعالان صنعت غذا‌های تند هندی و پرطرفدار در انگلیس احساس می‌کنند جانسون به علت وعده‌هایی که به آن‌ها داده و عمل نکرده، به آن‌ها خیانت کرده است.

این صنعت سالانه پنج میلیارد دلار نصیب اقتصاد انگلیس می‌کند، اما حالا با بحران مواجه است. تعطیلی بسیاری از رستوران‌های عرضه کننده این نوع غذا‌ها به روشنی موید همین مسئله است. کمبود آشپز یکی از مشکلات جدی این رستوران‌ها است. اعمال قوانین شدید و سخت در زمینه مهاجرت به انگلیس مانع از آن می‌شود که آشپز‌های آموزش دیده بتوانند از کشور‌های جنوب شرق آسیا به انگلیس بیایند. حدود یکصد هزار نفر در این صنعت در انگلیس مشغول به کار هستند.


بیشتر بخوانید: ترامپ: بوریس جانسون می‌تواند نخست‌وزیر خوبی برای انگلیس باشد


فعالان این صنعت می‌گویند بوریس جانسون به آن‌ها وعده داده بود که اگر در ماجرای برکسیت، از دیدگاه‌های او حمایت کنند، جانسون به فعالان این صنعت کمک خواهد کرد تا بتوانند افراد بیشتری را از کشور‌های جنوب شرق آسیا به انگلیس بیاورند. اما جانسون به این وعده خود عمل نکرد و این وعده، باد هوا بوده است. فعالان این صنعت می‌گویند قوانین مهاجرت در انگلیس به علت وضعیت مهاجرت در دیگر کشور‌های اروپایی، به گونه‌ای افراطی شدید است و باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار