پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در استان ایلام

دبیر ستاد زکات استان ایلام گفت:پیش بینی می‌شود که امسال در روز عید سعید فطر توسط مردم روزه دار استان بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطریه به ستاد‌های جمع آوری زکات فطریه پرداخت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ضیاء رضایی دبیر ستاد زکات استان ایلام در نشست هماهنگی ستاد‌ها و موسسات جمع آوری کننده زکات فطریه این استان که با حضور فرماندار ایلام و مدیران چند دستگاه اجرایی استان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه چند سازمان و موسسه خیریه در زمینه جمع آوری زکات فطریه فعالیت خواهند کرد لازم است این موسسات هماهنگی لازم را با دبیرخانه ستاد زکات استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات تمهیدات لازم را برای جمع آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر در نظر گرفته است افزود: همه متولیان جمع آوری زکات فطریه باید مجوز‌های لازم را از ستاد مرکزی زکات گرفته و صندوق و لوگوی مخصوص ستاد زکات را دریافت کنند.

رضایی اضافه کرد: چنانچه افراد و یا گروه‌هایی بدون هماهنگی با ستاد زکات قصد جمع آوری زکات فطریه نمازگزاران را داشته باشند نیروی انتظامی با هماهنگی‌های صورت گرفته، برخورد قانونی را با این افراد خواهد کرد.

فرماندار ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه مردم مناطق زاگرس نشین و غرب کشور از گذشته‌های دور در زمینه کمک به هم نوعان و عمل به فرایض دینی زبان زد بوده اند گفت: افزایش هر ساله پرداخت زکات در این استان نشان دهنده فرهنگ سازی صورت گرفته در این زمینه است.

گراوند از آمادگی کامل فرمانداری ایلام در زمینه همکاری در جمع آوری زکات فطریه خبر داد و افزود: امسال علاوه بر کمیته امداد و بهزیستی به تعداد شش موسسه نیز مجوز جمع آوری زکات فطریه داده شده است.

انتهای پیام/اس

جمع آوری زکات فطریه در ایلام

 

برچسب ها: کمیته امداد ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.