برگزاری جلسه هم اندیشی شهرداری با نیروی انتظامی

جلسه هم اندیشی شهرداری با نیروی انتظامی در خصوص رفع سد معابر عمومی شهری هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عسگرپور رئیس شورا هرسین گفت : ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه در جهت رفع سد معابر عمومی مطالبی بیان داشت.

وی گفت : یکی از معضلات اساسی شهر هرسین وجود بیش از حد سد معابر شهری میباشد که شهرداری با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و با تعامل و همکاری نیروی انتظامی و ادارات و نهاد‌های مرتبط درجهت حفظ حقوق شهروندی و جمع آوری دستفروشان و وانت بار‌ها در این خصوص به اتفاق آراء جهت جمع آوری مشاغل مزاحم در خیابان اصلی و رفع سد معابر شهر اقدامات اتخاذ شده به بعد از ماه مبارک رمضان موکول گردید.

شهردار خواستار تعامل و همفکری و استمرار در حل معضل سدمعبر شدو در همین زمینه بیان نمود که قوانین و مقررات موضوعه جهت برخورد با رفع این معضل باید به طور مستمر جاری و ساری اجراء گردد و با متخلفین توسط مراجع ذیصلاح برخورد قاطع شود؛ و لازمه این کار همکاری مجدانه مراجع قضائی و ضابطین دادگستری و ادارات مرتبط با صنوف سطح شهر می‌باشد.

 شکری فرمانده منطقه انتظامی هرسین آمادگی کامل نیروی انتظامی در همکاری با شهرداری در جهت رفع سد معابر عمومی اعلام داشتند و در همین راستا تشریک مساعی و همکاری لازم اتاق اصناف و دیگر ادارات ذیربط را خواستار شدند .

 

 

انتهای پیام/د

رفع سد معابر عمومی شهری

 

برچسب ها: شورای شهر ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.