توزیع ۲۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری فطریه روزه‌داران در مساجد استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۲۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری فطریه روزه‌داران اردبیلی در مساجد استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای جمع‌آوری فطریه مردم مومن و روزه‌دار اردبیل ۴۳ پایگاه شامل ۱۵ پایگاه ثابت و ۲۸ سیار توسط بهزیستی استان در شهر‌های مختلف اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا مردم روزه‌دار اردبیل فطریه خود را برای کمک به نیازمندان به این پایگاه‌ها ارائه دهند.

وی از توزیع ۲۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری فطریه روزه‌داران اردبیلی در مساجد استان خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان با مشارکت و همراهی خیرین توانستیم خدمات مختلفی را به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه دهیم که از جمله آن‌ها برپایی سفره‌های افطاری بوده که بیش از سه هزار نفر از مددجویان تحت پوشش در این برنامه حضور یافتند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از توزیع سبد غذایی برای بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان استان با همراهی خیرین و موسسات خیریه خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌هایی که در ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از اقشار تحت حمایت این نهاد انجام شد حضور در منزل مددجویان در راستای احصا و حل مشکلات آن‌ها بوده است.

ستاری با بیان اینکه تعامل گروهی و همه‌گیر راهگشای حل بسیاری از مسائل به ویژه در امر خدمت‌رسانی به محرومان است، تصریح کرد: تشکیل مراکز و موسسات غیردولتی به ویژه انجمن‌های حمایت از افراد تحت پوشش این نهاد می‌تواند به عنوان بازوان اجرایی قوی و توانمند تلقی شود که تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه موسسات غیردولتی بهترین شرایط جلب و جذب حمایت‌های مردمی را می‌تواند داشته باشد، افزود: با توجه به اهداف عالیه نظام و در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و نیز پیشبرد سیاست‌های سازمان‌های تخصصی و حمایتی، انجمن‌های غیردولتی بیشترین و موثرترین تاثیرگذاری را به همراه دارند.

وی از ارائه‌دهندگان طرح و ایده‌های کارآمد و اشتغالزا استقبال کرد و گفت: سازمان با تمام توان از افرادی که ایده‌های کارآمد و موثری در زمینه‌های اشتغالزایی و کسب درآمد‌های پایدار برای افراد جامعه هدف دارند، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ ع

توزیع ۳۵۰۰ سبد غذایی برای نیازمندان اردبیلی

برچسب ها: رمضان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.