اقدام ملی و مهر، طرح‌های مسکن سازی در حال اجرا در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در قالب طرح اقدام ملی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد برنامه ریزی شده و در قالب طرح مسکن مهر ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در حال ساخت است.

اقدام ملی و مهر، طرح‌های مسکن سازی در حال اجرا در کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان سمنان گفت: در قالب طرح اقدام ملی، ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای گروه‌های متوسط و آسیب پذیر برنامه ریزی شده و پرداخت تسهیلات آن نیز اسفند سال ۹۷ در شورای پول واعتبار تصویب و به وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن ابلاغ شده است.

وی افزود: در این طرح، در کلان شهر‌ها ۱۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومان، در شهر‌های مراکز استان‌ها ۸۰ و ۱۴۰ میلیون تومان و در شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزار نفر ۶۰ و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور گفت: تاکنون پایان کار مسکن مهر چهار استان اعلام شده است و امیواریم پرونده مسکن مهر تا پایان دولت بسته شود.

در این مراسم حسین دهقان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان شد و از خدمات ۶ ماهه سید کمال‌الدین میر جعفریان در سمت سرپرستی این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / گ

حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.