بسته اخبار حوادث امروز یازدهم خرداد ماه ۹۸

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در ساری/ کشف مواد مخدر از یک عامل افیونی در چالوس

مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه یازدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف میلیاردی کالا‌های قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالا‌های سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد خوراکی و لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان آمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر که با حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان انجام شد مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی ولوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ به و پاکسازی مناطق آلوده به اجرا درآمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل و خودروی آنان ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه ۱۹۰ عدد قرص غیرمجاز و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

کشف مواد مخدر از یک عامل افیونی در چالوس

سرهنگ سیدعبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی عاملی افیونی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر حین تردد در این شهرستان با یک خودروی سواری شدند.

سرهنگ منتظری از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ یک ونیم کیلو گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.